Ir al contenido

Basic Marketing: A Global-Managerial Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing: A Global-Managerial Approach Tapa dura - 1995

de William D. Perreault; E. Jerome McCarthy


Detalles

  • Título Basic Marketing: A Global-Managerial Approach
  • Autor William D. Perreault; E. Jerome McCarthy
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición 12th Edition
  • Páginas 1
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial McGraw-Hill Companies, Burr Ridge, IL
  • Fecha de publicación 1995-09
  • ISBN 9780256139907 / 0256139903
  • Peso 3.9 libras (1.77 kg)
  • Dimensiones 10.33 x 8.31 x 1.61 pulgadas (26.24 x 21.11 x 4.09 cm)
  • Library of Congress subjects Marketing - Management
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 95034965
  • Dewey Decimal Code 658.8
Ir arriba
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill Series in Marketing)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing : A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill Series in Marketing)

de McCarthy, E. Jerome; Perreault, William D.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Edición
Twelfth Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
1
Librería
Tolar, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.47
EUR 4.44 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Columbus, OH, U.S.A.: McGraw-Hill School Education Group, 1995. 868 pages. Blue gloss boards have light wear. Small amount of underlining scattered throughout text. Binding is sound.. Twelfth Edition. Hard Cover. Good/No Jacket. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Textbook.
Precio
EUR 7.47
EUR 4.44 enviando a USA
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing : A Global-Managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.17
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Education. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.17
Envío gratuito a USA
BASIC MARKETING: A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

BASIC MARKETING: A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH

de Perreault, William D.; Mccarthy, E. Jerome

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Edición
Twelfth Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
1
Librería
Endicott , New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.34
EUR 4.66 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Burr Ridge, IL: Richard D Irwin, 1996. Twelfth Edition. Hardcover. Very Good/Very Good. Type: Book 1996/Twelfth Edition. This book on marketing is an excellent text and resource. The book is a managerial approach from a global perspective. There is a small amount of underlining in yellow and some marks. This is a great gift for a student who is lousy at notetaking.
Precio
EUR 9.34
EUR 4.66 enviando a USA
Basic Marketing
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing

de Perreault, William D., McCarthy, E. Jerome, Perreault, Jr., William

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.04
EUR 3.73 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Richard D Irwin. Used - Very Good. Very Good condition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
Precio
EUR 10.04
EUR 3.73 enviando a USA
Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good Condition
Edición
12th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.61
EUR 5.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Richard d Irwin, Burr Ridge, IL, 1996. 12th Edition. Hardcover. Good Condition. Used good, highlighting Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. ISBN: 0256139903. ISBN/EAN: 9780256139907. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE431648312. . 9780256139907
Precio
EUR 12.61
EUR 5.93 enviando a USA
Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
12th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
4
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.06
EUR 5.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Richard d Irwin, Burr Ridge, IL, 1996. 12th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Mild shelf wear to cover, text appears clean and binding is solid. Multiple copies available this title. Quantity Available: 4. Shipped Weight: Under 1 kilo. ISBN: 0256139903. ISBN/EAN: 9780256139907. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561038520. . 9780256139907
Precio
EUR 14.06
EUR 5.93 enviando a USA
Basic Marketing: A Global-managerial Approach 12th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing: A Global-managerial Approach 12th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
12th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.48
EUR 5.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Richard d Irwin, Burr Ridge, IL, 1996. 12th Edition. Hardcover. Very Good Condition. very minor writing Quantity Available: 1. ISBN: 0256139903. ISBN/EAN: 9780256139907. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE414007102. . 9780256139907
Precio
EUR 14.48
EUR 5.93 enviando a USA
BASIC MARKETING - A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

BASIC MARKETING - A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH

de MCCARTHY, E. JEROME,PERREAULT, WILLIAM D.,

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Edición
12th
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
5
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.85
EUR 9.34 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
MGH, 1995. 12th. Hardcover. New/New.
Precio
EUR 58.85
EUR 9.34 enviando a USA
Basic Marketing - A Global-managerial Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing - A Global-managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome,Perreault, William D.,

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.40
EUR 4.67 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Precio
EUR 75.40
EUR 4.67 enviando a USA
Basic Marketing
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome; Perreault, Jr., William

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256139907 / 0256139903
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 78.34
EUR 5.09 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Richard D Irwin, 1995-09-07. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 78.34
EUR 5.09 enviando a USA