Descripción:
MIT Press, 2006. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,600grams, ISBN:9780262201650
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Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age Tapa dura - 2006 - 1st Edición
de Joseph Turow
Detalles
- Título Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age
- Autor Joseph Turow
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 225
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial MIT Press, Cambridge
- Fecha de publicación 2006-08
- Features Bibliography, Dust Cover, Index, Table of Contents
- ISBN 9780262201650 / 0262201658
- Peso 1.08 libras (0.49 kg)
- Dimensiones 9.1 x 6.3 x 0.74 pulgadas (23.11 x 16.00 x 1.88 cm)
- Época de 18 a UP años
- Cursos 13 - UP
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2005058409
- Dewey Decimal Code 658.834
Reseñas en medios
Citas
- Publishers Weekly, 08/21/2006, Page 60
Más ejemplares
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Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age
de Turow, J.
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.81EUR 15.25 enviando a USA
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Precio
EUR 3.81
EUR 15.25
enviando a USA
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Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age (The MIT Press)
de Turow, Joseph
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Edición
- 1
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
McKeesport, Pennsylvania, United States
- Precio
-
EUR 3.11EUR 3.53 enviando a USA
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Descripción:
The MIT Press, 8/4/2006. 1. Hardcover. Very Good. Very Good Condition- May show some limited signs of wear and may have a black line or red dot on edge of pages. Pages and dust cover are intact and not marred by notes or highlighting.
Precio
EUR 3.11
EUR 3.53
enviando a USA
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Niche Envy : Marketing Discrimination in the Digital Age
de Turow, Joseph
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 6.48Envío gratuito a USA
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Descripción:
MIT Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.48
Envío gratuito a USA
Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age
de Turow, Joseph
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 6.84Envío gratuito a USA
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Descripción:
MIT Press, 2006. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.84
Envío gratuito a USA
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Niche Envy : Marketing Discrimination in the Digital Age
de Turow, Joseph
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Precio
-
EUR 7.88EUR 9.41 enviando a USA
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Descripción:
MIT Press. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.88
EUR 9.41
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Niche Envy : Marketing Discrimination in the Digital Age
de Turow, Joseph
- Usado
- Aceptable
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Aceptable
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Pittsburgh, Pennsylvania, United States
- Precio
-
EUR 9.41EUR 5.18 enviando a USA
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Descripción:
Cambridge: MIT Press Ltd, 2006. Hardcover. Fine/Near Fine. 225 pp. A fine copy in silver cloth. Dust jacket is near fine. Minimal wear to DJ. Contents clean with bright, unmarked text.
Precio
EUR 9.41
EUR 5.18
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Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age
de Joseph Turow
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Used:Good
- Edición
- 1
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 12.94Envío gratuito a USA
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Descripción:
The MIT Press, 2006-08-04. 1. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 12.94
Envío gratuito a USA
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Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age (Mit Press)
de Robert Lewis Shayne Professor and Associate Dean for Graduate Studies Joseph Turow
- Usado
- Aceptable
- Estado
- Usado - Aceptable
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Artesia, California, United States
- Precio
-
EUR 14.16EUR 2.82 enviando a USA
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Descripción:
Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible.
Precio
EUR 14.16
EUR 2.82
enviando a USA
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Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age (The MIT Press)
de Turow, Joseph
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 39.01Envío gratuito a USA
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Descripción:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 39.01
Envío gratuito a USA
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Niche Envy: Marketing Discrimination in the Digital Age (The MIT Press)
de Turow, Joseph
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262201650 / 0262201658
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 76.80EUR 5.13 enviando a USA
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Descripción:
The MIT Press, 2006-08-04. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 76.80
EUR 5.13
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