Descripción:
The MIT Press, 2001. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,700grams, ISBN:9780262523295
![How Children Learn the Meanings of Words](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.l.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Detalles
- Título How Children Learn the Meanings of Words
- Autor Paul Bloom
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición Reprint
- Páginas 314
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Bradford Book, U.S.A.
- Fecha de publicación 2002-03
- Ilustrado Sí
- Features Illustrated
- ISBN 9780262523295 / 0262523299
- Peso 0.95 libras (0.43 kg)
- Dimensiones 9 x 6.1 x 0.59 pulgadas (22.86 x 15.49 x 1.50 cm)
- Época de 18 a UP años
- Cursos 13 - UP
- Dewey Decimal Code 401.93
Más ejemplares
![How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)
de Bloom, P.
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 5.36EUR 15.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 5.36
EUR 15.29
enviando a USA
![How Children Learn the Meanings of Words](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Children Learn the Meanings of Words
de Bloom, Paul
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 7.29Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
MIT Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.29
Envío gratuito a USA
![How Children Learn the Meanings of Words](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/330/257/1185257330.0.m.jpg)
How Children Learn the Meanings of Words
de Bloom, Paul
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 7.50Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Bradford Book, 2002. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.50
Envío gratuito a USA
![How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)
de Bloom, Paul
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Used: Good
- Edición
- Reprint
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 11.66Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Bradford Book, 2002-03-07. Reprint. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 11.66
Envío gratuito a USA
![How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)...](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change) [Paperback] Bloom, Paul
de Bloom, Paul
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 16.68EUR 5.13 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
MIT Press, 2002-03-07. Paperback. NewItem. New.
Precio
EUR 16.68
EUR 5.13
enviando a USA
![How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)
de Bloom, Paul
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Used:Good
- Edición
- Reprint
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 28.61Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Bradford Book, 2002-03-07. Reprint. paperback. Used:Good.
Precio
EUR 28.61
Envío gratuito a USA
![How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)
de Paul Bloom
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Woodside, New York, United States
- Precio
-
EUR 39.53EUR 3.76 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
MIT Press , pp. 314 . Papeback. New.
Precio
EUR 39.53
EUR 3.76
enviando a USA
![How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)
de Bloom, Paul
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 42.73Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 42.73
Envío gratuito a USA
![How Children Learn the Meanings of Words](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Children Learn the Meanings of Words
de Bloom, Paul
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 60.11EUR 11.99 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Mit Pr, 2002. Paperback. New. reprint edition. 314 pages. 9.00x6.00x0.50 inches.
Precio
EUR 60.11
EUR 11.99
enviando a USA
![How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/295/523/9780262523295.RH.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Children Learn the Meanings of Words (Learning, Development, and Conceptual Change)
de Bloom, Paul
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780262523295 / 0262523299
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 76.09EUR 5.13 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Bradford Books, 2002-03-07. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 76.09
EUR 5.13
enviando a USA