Descripción:
Hardback. Very Good.
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Getting the Most from Your Marketing Spend: How to Increase Effectiveness and Control Costs Tapa dura - 1994
de Alan Wolfe
Detalles
- Título Getting the Most from Your Marketing Spend: How to Increase Effectiveness and Control Costs
- Autor Alan Wolfe
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 224
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Trans-Atlantic Publications
- Fecha de publicación October 1994
- ISBN 9780273607632 / 0273607634
- Dewey Decimal Code 658.802
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- 9780273607632 / 0273607634
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 0.95EUR 10.20 enviando a USA
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Getting the Most from Your Marketing Spend (Financial Times)
de Wolfe, Alan
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780273607632 / 0273607634
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