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Service Operations Management: Improving Service Delivery
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Service Operations Management: Improving Service Delivery Tapa blanda - 2005

de Robert Johnston; Graham Clark


Detalles

  • Título Service Operations Management: Improving Service Delivery
  • Autor Robert Johnston; Graham Clark
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición International Ed
  • Páginas 496
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Prentice Hall
  • Fecha de publicación April 5, 2005
  • Ilustrado
  • ISBN 9780273683674 / 0273683675
  • Peso 2.15 libras (0.98 kg)
  • Dimensiones 9.61 x 7.38 x 1.05 pulgadas (24.41 x 18.75 x 2.67 cm)
  • Library of Congress subjects Service industries - Management
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2004063108
  • Dewey Decimal Code 658
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Service Operations Management: Improving Service Delivery

Service Operations Management: Improving Service Delivery

de Clark, Graham

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.01
EUR 10.27 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.01
EUR 10.27 enviando a USA
Service Operations Management: Improving Service Delivery

Service Operations Management: Improving Service Delivery

de Clark, Graham

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.01
EUR 10.27 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Acceptable.
Precio
EUR 1.01
EUR 10.27 enviando a USA
Service Operations Management: Improving Service Delivery
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Service Operations Management: Improving Service Delivery

de Johnston, R. and Clark, G.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.00
EUR 15.27 enviando a USA

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Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1050grams, ISBN:9780273683674
Precio
EUR 3.00
EUR 15.27 enviando a USA
Service Operations Management: Improving Service Delivery
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Service Operations Management: Improving Service Delivery

de Clark, Graham, Johnston, Prof Robert

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
2
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.30
EUR 13.17 enviando a USA

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Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall. Paperback. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 03/03/2005
Precio
EUR 4.30
EUR 13.17 enviando a USA
Service Operations Management: Improving Service Delivery
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  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.29
EUR 11.37 enviando a USA

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Financial Times/ Prentice Hall, 2005. Paperback. Good. Former library book. Slightly creased cover. Slight signs of wear on the cover. Edition 2005. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
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EUR 5.29
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de Clark, Graham, Johnston, Robert

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.69
EUR 9.48 enviando a USA

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Descripción:
Pearson Education, Limited. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.69
EUR 9.48 enviando a USA
Service Operations Management : Improving Service Delivery
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de Clark, Graham, Johnston, Robert

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.69
EUR 9.48 enviando a USA

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Descripción:
Pearson Education, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.69
EUR 9.48 enviando a USA
Service Operations Management : Improving Service Delivery
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Service Operations Management : Improving Service Delivery

de Clark, Graham, Johnston, Robert

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.69
EUR 9.48 enviando a USA

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Descripción:
Pearson Education, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.69
EUR 9.48 enviando a USA
Service Operations Management: Improving Service Delivery
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Service Operations Management: Improving Service Delivery

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.92
EUR 11.37 enviando a USA

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Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall, 2005. Paperback. Good. Former library book. Slightly creased cover. Slight signs of wear on the cover. Edition 2005. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Precio
EUR 6.92
EUR 11.37 enviando a USA
Service Operations Management : Improving Service Delivery
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Service Operations Management : Improving Service Delivery

de Clark, Graham, Johnston, Robert

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780273683674 / 0273683675
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.26
Envío gratuito a USA

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Pearson Education, Limited. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 13.26
Envío gratuito a USA