Ir al contenido

Principles of Marketing. Fourth European Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing. Fourth European Edition Tapa blanda - 2005 - 4th Edición

de Philip Kotler; Marian Burk Wood


Detalles

  • Título Principles of Marketing. Fourth European Edition
  • Autor Philip Kotler; Marian Burk Wood
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 4th
  • Edición 4
  • Páginas 954
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Not Avail
  • Fecha de publicación 2005
  • ISBN 9780273684565 / 0273684566
  • Dewey Decimal Code 658
Ir arriba
Principles of Marketing: European Edition

Principles of Marketing: European Edition

de Armstrong, Gary

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
4
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.98
EUR 10.09 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.98
EUR 10.09 enviando a USA
Principles of Marketing
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing

de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Prentice Hall, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2150grams, ISBN:9780273684565
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA
Principles of Marketing: European Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing: European Edition

de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2100grams, ISBN:9780273684565
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA
Principles of Marketing
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing

de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2150grams, ISBN:9780273684565
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA
Principles of Marketing: European Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing: European Edition

de Kotler, P., et al.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2200grams, ISBN:9780273684565
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA
Principles of Marketing: European Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing: European Edition

de Kotler, P., et al.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2150grams, ISBN:9780273684565
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA
Principles of Marketing
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing

de Kotler, P., et al.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2150grams, ISBN:9780273684565
Precio
EUR 2.35
EUR 15.00 enviando a USA
Principles of Marketing: European Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing: European Edition

de Philip Kotler

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used; Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.10
EUR 12.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall. Hardcover. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 01/01/1961
Precio
EUR 4.10
EUR 12.93 enviando a USA
Principles of Marketing: European Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing: European Edition

de Philip Kotler

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used; Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
2
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.10
EUR 12.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Financial Times/ Prentice Hall. Hardcover. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 01/01/1961
Precio
EUR 4.10
EUR 12.93 enviando a USA
Principles of Marketing : European Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing : European Edition

de Kotler, Philip, Wong, Veronica, Saunders, John, Armstrong, Gary

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780273684565 / 0273684566
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.35
EUR 9.40 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Pearson Education, Limited. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.35
EUR 9.40 enviando a USA