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Principles of Marketing
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Principles of Marketing Tapa blanda - 2013 - 6th Edición

de Philip Kotler


Información de la editorial

'Principles of Marketing' is the highly successful European adaptation of Kotler and Armstrong, one of the world's leading and most authoritative marketing textbooks. The text takes a practical and managerial approach to marketing. It is rich in topical examples and applications that show the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organization's objectives and resources against needs and opportunities in the global marketplace.

Detalles

  • Título Principles of Marketing
  • Autor Philip Kotler
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 6th
  • Edición 6
  • Páginas 720
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Pearson Education
  • Fecha de publicación 2013
  • ISBN 9780273742975 / 0273742973
  • Dewey Decimal Code 658
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Principles of Marketing
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Principles of Marketing

de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.36
EUR 15.08 enviando a USA

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Descripción:
Pearson, 2013. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1600grams, ISBN:9780273742975
Precio
EUR 2.36
EUR 15.08 enviando a USA
Principles of Marketing
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de Kotler, P. et al.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.36
EUR 15.08 enviando a USA

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Pearson, 2013. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1600grams, ISBN:9780273742975
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EUR 2.36
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Principles of Marketing (6th European Edition)
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Principles of Marketing (6th European Edition)

de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.39
EUR 15.08 enviando a USA

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Pearson, 2013. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1500grams, ISBN:9780273742975
Precio
EUR 2.39
EUR 15.08 enviando a USA
Principles of Marketing
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de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.98
EUR 15.08 enviando a USA

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Pearson, 2013. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1650grams, ISBN:9780273742975
Precio
EUR 2.98
EUR 15.08 enviando a USA
Principles of Marketing
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Principles of Marketing

de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.98
EUR 15.08 enviando a USA

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Pearson, 2013. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1650grams, ISBN:9780273742975
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EUR 2.98
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Principles of Marketing European Edition

Principles of Marketing European Edition

de Piercy, Nigel

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
9
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
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Paperback. Very Good.
Precio
EUR 3.77
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de Kotler, Philip & Armstrong, Gary & Harris, Lloyd & Piercy, Prof Nigel F.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Edición
6
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
2
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
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Pearson. 6. Paperback. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 04/25/2013
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EUR 4.11
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Principles of Marketing

de Kotler, Philip & Armstrong, Gary & Harris, Lloyd & Piercy, Prof Nigel F.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Edición
6
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 4.13
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Pearson, 04/25/2013. 6. Paperback. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
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Principles of Marketing
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Principles of Marketing

de Piercy, Nigel F., Harris, Lloyd C., Armstrong, Gary, Kotler, Philip

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
3
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
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Precio
EUR 4.73
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Pearson Education, Limited. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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EUR 4.73
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Principles of Marketing

Principles of Marketing

de Gary Armstrong; Lloyd C. Harris; Nigel F. Piercy; Philip Kotler

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273742975 / 0273742973
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.91
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Pearson Education, Limited, 2013. Paperback. Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 15.91
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