Ir al contenido

Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business Tapa dura - 2005

de John M. Hood


Detalles

  • Título Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business
  • Autor John M. Hood
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 272
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Praeger
  • Fecha de publicación 2005-10-30
  • Features Bibliography, Dust Cover, Index, Table of Contents
  • ISBN 9780275984359 / 0275984354
  • Peso 1.22 libras (0.55 kg)
  • Dimensiones 9.5 x 6.72 x 1 pulgadas (24.13 x 17.07 x 2.54 cm)
  • Library of Congress subjects Advertising - Social aspects
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2005018656
  • Dewey Decimal Code 659.104

Acerca del autor

John Hood is President of the John Locke Foundation, a public policy think tank based in Raleigh, North Carolina, where he also serves as publisher of the foundation's monthly newspaper, the Carolina Journal. A professional writer whose articles have appeared in such publications as The New Republic, National Review, Reason, The Wall Street Journal, and the New York Times, he is the author of Investor Politics and The Heroic Enterprise.
Ir arriba

Más ejemplares

Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business

de Hood, J.M.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780275984359 / 0275984354
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.80
EUR 15.33 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Praeger, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. Dust Jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,650grams, ISBN:9780275984359
Precio
EUR 4.80
EUR 15.33 enviando a USA
Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business

de Hood, John

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780275984359 / 0275984354
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.28
EUR 15.33 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Praeger, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,650grams, ISBN:9780275984359
Precio
EUR 5.28
EUR 15.33 enviando a USA
Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business

de Hood, John M.

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780275984359 / 0275984354
Cantidad disponible
2
Librería
Center Moriches, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.00
EUR 2.84 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. Fast Shipping - Safe and Secure 7 days a week!
Precio
EUR 14.00
EUR 2.84 enviando a USA
Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business

de Hood, John M.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780275984359 / 0275984354
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 54.88
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 54.88
Envío gratuito a USA
Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business

de John Hood

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780275984359 / 0275984354
Cantidad disponible
407
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 104.89
EUR 9.61 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Tracing the history of advertising from Ancient Roman times, this book offers a colourful account of advertising in its cultural context. It addresses issues such as the promotion of harmful and "immoral" products, marketing t
Precio
EUR 104.89
EUR 9.61 enviando a USA
Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling the Dream: Why Advertising Is Good Business

de John Hood

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780275984359 / 0275984354
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 131.07
EUR 12.03 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Praeger Pub Text, 2005. Hardcover. New. new title edition. 272 pages. 9.50x6.50x1.00 inches.
Precio
EUR 131.07
EUR 12.03 enviando a USA