Descripción:
Praeger Publishers, 2007. Volume 1. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,600grams, ISBN:9780275992767
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Marketing in the 21st Century: New World Marketing, Volume 1 Tapa dura - 2007
de Timothy J. Wilkinson (Editor); Andrew R. Thomas (Editor)
Detalles
- Título Marketing in the 21st Century: New World Marketing, Volume 1
- Autor Timothy J. Wilkinson (Editor); Andrew R. Thomas (Editor)
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 264
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Praeger Publishers
- Fecha de publicación 2007-07
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780275992767 / 0275992764
- Library of Congress subjects Marketing
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2007016533
- Dewey Decimal Code 658.8
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Marketing in the 21st Century: New World Marketing (Volume 1)
de Wilkinson, T. J. and Thomas, A. R. (eds)
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780275992767 / 0275992764
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
- Precio
-
EUR 28.51EUR 15.01 enviando a USA
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Marketing in the 21st Century: New World Marketing, Volume 1
de Editor-Timothy J. Wilkinson; Editor-Andrew R. Thomas
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780275992767 / 0275992764
- Cantidad disponible
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-
HOUSTON, Texas, United States
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Praeger, 2007-07-30. Hardcover. Good.
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