Ir al contenido

Keeping Track How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track How Schools Structure Inequality Unknown - 1986

de Oakes, Jeannie


Información de la editorial

Selected by the American School Board Journal a "Must Read" book when it was first published and named one of 60 "Books of the Century" by the University of South Carolina Museum of Education for its influence on American education, this provocative, carefully documented work shows how taking--"reflects the class and racial inequalities of American society and helps I perpetuate them. For his new edition, Jennies Oaks has added a new Pre force and two new chapters in which she discusses the "tracking wars" of the last twenty years.wars in which Keeping hand has played a central role.

Primera línea

Looking back, or looking casually from the outside in, the events of junior and senior high school appear like a complex but well-choreographed series of much-practiced and often-repeated steps.

Detalles

  • Título Keeping Track How Schools Structure Inequality
  • Autor Oakes, Jeannie
  • Encuadernación unknown
  • Edición Second Edition
  • Páginas 232
  • Editorial Yale University Press, New Haven
  • Fecha de publicación September 10, 1986
  • ISBN 9780300037258
Ir arriba
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track: How Schools Structure Inequality

de Oakes, Jeannie

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
Fairless Hills, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.69
EUR 3.72 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Yale University Press, 1986-09-09. paperback. Very Good. 5x1x8. This book is in very good condition, and it is from the stated year that the listing says it was printed.
Precio
EUR 3.69
EUR 3.72 enviando a USA
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track: How Schools Structure Inequality

de Oakes, Jeannie

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.92
EUR 3.76 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Yale University Press. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 3.92
EUR 3.76 enviando a USA
Keeping Track : How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track : How Schools Structure Inequality

de Oakes, Jeannie

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.18
EUR 9.42 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Yale University Press. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.18
EUR 9.42 enviando a USA
Keeping Track : How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track : How Schools Structure Inequality

de Oakes, Jeannie

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.28
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Yale University Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.28
Envío gratuito a USA
Keeping Track : How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track : How Schools Structure Inequality

de Oakes, Jeannie

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.35
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Yale University Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.35
Envío gratuito a USA
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track: How Schools Structure Inequality

de Jeannie Oakes

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.40
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Yale University Press, 1986-09-10. Paperback. Good.
Precio
EUR 6.40
Envío gratuito a USA
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track: How Schools Structure Inequality

de Oakes, Jeannie

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
Pittsburgh, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.59
EUR 3.76 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Yale University Press, 1986-09-10. Paperback. Good. Clean sturdy paperback. Some annotation to the text. No torn, bent, or missing pages.
Precio
EUR 6.59
EUR 3.76 enviando a USA
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track: How Schools Structure Inequality

de Jeannie Oakes

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
Mt Prospect, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.07
EUR 3.76 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Yale University Press, 1986-09-10. Paperback. Very Good. Looks New, Contains approx twelve highlighted sentences otherwise Perfect Shape, MH320-1108
Precio
EUR 7.07
EUR 3.76 enviando a USA
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track: How Schools Structure Inequality

de Add Oakes, Jeannie

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
Saint Louis, Missouri, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.13
EUR 3.76 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New. Safe and Secure Mailer. No Hassle Return.
Precio
EUR 24.13
EUR 3.76 enviando a USA
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping Track: How Schools Structure Inequality

de Oakes, Jeannie

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780300037258 / 0300037252
Cantidad disponible
1
Librería
Binghamton, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.16
EUR 6.60 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Yale University Press, 1986-09-10. Paperback. Very Good. Prompt shipment, with tracking. we ship in CLEAN SECURE NEW boxes Very good used book, minor creasing and wear.
Precio
EUR 30.16
EUR 6.60 enviando a USA