Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track How Schools Structure Inequality Unknown - 1986
de Oakes, Jeannie
Primera línea
Looking back, or looking casually from the outside in, the events of junior and senior high school appear like a complex but well-choreographed series of much-practiced and often-repeated steps.
Detalles
- Título Keeping Track How Schools Structure Inequality
- Autor Oakes, Jeannie
- Encuadernación unknown
- Edición Second Edition
- Páginas 232
- Editorial Yale University Press, New Haven
- Fecha de publicación September 10, 1986
- ISBN 9780300037258
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
de Oakes, Jeannie
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Fairless Hills, Pennsylvania, United States
- Precio
-
EUR 3.69EUR 3.72 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Yale University Press, 1986-09-09. paperback. Very Good. 5x1x8. This book is in very good condition, and it is from the stated year that the listing says it was printed.
Precio
EUR 3.69
EUR 3.72
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
de Oakes, Jeannie
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Frederick, Maryland, United States
- Precio
-
EUR 3.92EUR 3.76 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Yale University Press. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 3.92
EUR 3.76
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track : How Schools Structure Inequality
de Oakes, Jeannie
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Precio
-
EUR 5.18EUR 9.42 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Yale University Press. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.18
EUR 9.42
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track : How Schools Structure Inequality
de Oakes, Jeannie
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 6.28Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Yale University Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.28
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track : How Schools Structure Inequality
de Oakes, Jeannie
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 6.35Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Yale University Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.35
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
de Jeannie Oakes
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 6.40Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Yale University Press, 1986-09-10. Paperback. Good.
Precio
EUR 6.40
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
de Oakes, Jeannie
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Pittsburgh, Pennsylvania, United States
- Precio
-
EUR 6.59EUR 3.76 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Yale University Press, 1986-09-10. Paperback. Good. Clean sturdy paperback. Some annotation to the text. No torn, bent, or missing pages.
Precio
EUR 6.59
EUR 3.76
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
de Jeannie Oakes
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mt Prospect, Illinois, United States
- Precio
-
EUR 7.07EUR 3.76 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Yale University Press, 1986-09-10. Paperback. Very Good. Looks New, Contains approx twelve highlighted sentences otherwise Perfect Shape, MH320-1108
Precio
EUR 7.07
EUR 3.76
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
de Add Oakes, Jeannie
- Nuevo
- Estado
- New
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Saint Louis, Missouri, United States
- Precio
-
EUR 24.13EUR 3.76 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
New. Safe and Secure Mailer. No Hassle Return.
Precio
EUR 24.13
EUR 3.76
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
de Oakes, Jeannie
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780300037258 / 0300037252
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Binghamton, New York, United States
- Precio
-
EUR 30.16EUR 6.60 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Yale University Press, 1986-09-10. Paperback. Very Good. Prompt shipment, with tracking. we ship in CLEAN SECURE NEW boxes Very good used book, minor creasing and wear.
Precio
EUR 30.16
EUR 6.60
enviando a USA