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The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995
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The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995 Tapa dura - 2015 - 1st Edición

de Thomas Crow


Detalles

  • Título The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995
  • Autor Thomas Crow
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 412
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Yale University Press
  • Fecha de publicación 2015-01
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9780300203974 / 0300203977
  • Peso 4.1 libras (1.86 kg)
  • Dimensiones 11.4 x 8 x 1.4 pulgadas (28.96 x 20.32 x 3.56 cm)
  • Library of Congress subjects Pop art, Arts and society - History - 20th century
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2014013081
  • Dewey Decimal Code 700.904

Reseñas en medios

Citas

  • Choice, 10/01/2015, Page 0
  • Chronicle of Higher Education, 01/23/2015, Page 17

Acerca del autor

Thomas Crow is the Rosalie Solow Professor of Modern Art at the Institute of Fine Arts, New York University.
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The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995

The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995

de Crow, Thomas

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780300203974 / 0300203977
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 15.27
EUR 10.19 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
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The Long March of Pop. Art, Music and Design 1930-1995

The Long March of Pop. Art, Music and Design 1930-1995

de Crow, Thomas

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780300203974 / 0300203977
Cantidad disponible
1
Librería
Almere, Netherlands
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 22.00
EUR 24.00 enviando a USA

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Descripción:
New Haven/London, Yale University Press, 2014. Hardcover. New.
Precio
EUR 22.00
EUR 24.00 enviando a USA
The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995
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The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995

de Crow, Thomas

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780300203974 / 0300203977
Cantidad disponible
1
Librería
Chicago, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.32
EUR 3.26 enviando a USA

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Descripción:
Yale University Press. Used - Like New. 2015. 1st. Hardcover. Fine.
Precio
EUR 23.32
EUR 3.26 enviando a USA
The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995

The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995

de Crow, Thomas E.

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Aceptable
Edición
1st
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780300203974 / 0300203977
Cantidad disponible
1
Librería
Santa Barbara, California, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 27.51
EUR 5.55 enviando a USA

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Descripción:
New Haven, CT: Yale University Press, 2014. Pictorial boards, ix, 412 pages, illustrations (some colour); 28 cm. Firm binding, clean inside copy. OVERSIZE! No priority/international, except by special arrangement. "Thomas Crow's paradigm-changing book challenges existing narratives about the rise of Pop Art by situating it within larger cultural tides. While American Pop was indebted to its British predecessor's insistence that any creative pursuit is worthy of aesthetic consideration, Crow demonstrates that this inclusive attitude also had strong American roots. Folk becomes Crow's starting point in the advance of Pop. The folk revival occurred chiefly in the sphere of music during the 1930s and '40s, while folk art surfaced a decade later in the work of Jasper Johns and Robert Rauschenberg. Crow eloquently examines the subsequent explosion of commercial imagery in visual art, alongside its repercussions in popular music and graphic design. Pop's practitioners become defined… Leer más
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The Long March of Pop: Art, Music, and Design, 1930-1995

de Crow, Thomas

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - VG. Minor shelf wear, otherwise clean and tight. Inscribed by the author.
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780300203974 / 0300203977
Cantidad disponible
1
Librería
Columbia, Pennsylvania, United States
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Precio
EUR 32.64
EUR 8.38 enviando a USA

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Descripción:
[New Haven]: [Yale University Press], 2014. Hardcover. VG. Minor shelf wear, otherwise clean and tight. Inscribed by the author.. Yellow color-illustrated boards; white spine. ix; 412 pp. Over 324 illustrations in BW and color. A catalogue showcasing artists such as Roy Lichtenstein, Andy Warhol, Robert Indiana, and others.
Precio
EUR 32.64
EUR 8.38 enviando a USA
Long March of Pop – Art, Music, and Design, 1930– 1930–1995
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de Crow, Thomas

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780300203974 / 0300203977
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 46.96
EUR 11.90 enviando a USA

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Descripción:
Yale Univ Pr, 2015. Hardcover. New. 448 pages. 11.00x8.00x0.75 inches.
Precio
EUR 46.96
EUR 11.90 enviando a USA
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de Crow, Thomas

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Fine Condition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780300203974 / 0300203977
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 46.64
EUR 4.65 enviando a USA

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Descripción:
Yale University Press, New Haven CT, 2014. Book. Fine Condition. Cloth. 412 pages with 350 illustrations 200 in color. Illustrated boards. Bibliographical References..
Precio
EUR 46.64
EUR 4.65 enviando a USA
The Long March of Pop  Art, Music, and Design, 1930-1995
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The Long March of Pop Art, Music, and Design, 1930-1995

de Crow, Thomas

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780300203974 / 0300203977
Cantidad disponible
2
Librería
Ferndale, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2,303.77
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Yale University Press. New. 2015. Hardcover. 0300203977 .*** FREE UPGRADE to Courier/Priority Shipping Upon Request *** - *** IN STOCK AND IMMEDIATELY AVAILABLE FOR SHIPMENT - Flawless copy, brand new, pristine, never opened - -- with a bonus offer-- .
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