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How to Appreciate Your Customers
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How to Appreciate Your Customers Tapa dura - 1995

de B. H. Elvy


Información de la editorial

Appreciating and satisfying the emotional heads of buyers can be the essential factor contributing to the creation of a competitive edge, particularly where close uniformity of quality, price and service exists between competing suppliers. This book looks at the factors influencing buying decisions and the supplier's response to the customer. Sensitive situations, such as the handling of complaints, are dealt with specifically, as is the way in which companies can implement the cultural changes necessary to move an organisation towards a greater recognition of individual buyers' needs.

Detalles

  • Título How to Appreciate Your Customers
  • Autor B. H. Elvy
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 204
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Palgrave MacMillan
  • Fecha de publicación 1995-06-20
  • ISBN 9780333598924 / 033359892X
  • Peso 0.92 libras (0.42 kg)
  • Dimensiones 8.5 x 5.5 x 0.63 pulgadas (21.59 x 13.97 x 1.60 cm)
  • Dewey Decimal Code 658
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de B.H. Elvy

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780333598924 / 033359892x
Cantidad disponible
924
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 120.50
EUR 9.46 enviando a USA

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The How to Appreciate Your Customers.
Precio
EUR 120.50
EUR 9.46 enviando a USA
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  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780333598924 / 033359892x
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 123.19
EUR 11.79 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. New. Appreciating and satisfying the emotional heads of buyers can be the essential factor contributing to the creation of a competitive edge, particularly where close uniformity of quality, price and service exists between competing suppliers.
Precio
EUR 123.19
EUR 11.79 enviando a USA
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  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780333598924 / 033359892X
Cantidad disponible
5
Librería
campbelltown, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 196.48
EUR 14.17 enviando a USA

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Descripción:
Palgrave Macmillan. hardcover. New. 0x0x0. Brand New Book in Publishers original Sealing
Precio
EUR 196.48
EUR 14.17 enviando a USA