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Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands
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Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands Tapa dura - 2003

de Klaus Schmidt; Chris Ludlow; Mike Noon

Detalles

  • Título Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands
  • Autor Klaus Schmidt; Chris Ludlow; Mike Noon
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 210
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Palgrave MacMillan
  • Fecha de publicación February 8, 2003
  • Ilustrado
  • ISBN 9780333980798 / 0333980794
  • Peso 1.05 libras (0.48 kg)
  • Dimensiones 9.66 x 6.24 x 0.69 pulgadas (24.54 x 15.85 x 1.75 cm)
  • Library of Congress subjects Branding (Marketing), Trademarks
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2002042495
  • Dewey Decimal Code 658.827

Acerca del autor

Klaus Schmidt is co-founder and now CEO of Henrion Ludlow Schmidt, leading European brand creation and management consultants based in London and Hamburg.
Chris Ludlow is a co-founder of Henrion Ludlow Schmidt, is now a consultant to the company and is a frequent contributor and broadcaster on branding subjects.

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de Ludlow, Chris

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780333980798 / 0333980794
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 0.95
EUR 10.25 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
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EUR 10.25 enviando a USA
Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands
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Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands

de Schmidt, Klaus, Ludlow, Chris

  • Usado
Estado
Used - Acceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9780333980798 / 0333980794
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.20
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Palgrave Macmillan. Used - Acceptable. Used - Acceptable. Dust cover damaged. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library with wear and barcode page may have been removed. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
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Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands
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Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands

de Klaus Schmidt

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780333980798 / 0333980794
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 42.92
Envío gratuito a USA

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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 42.92
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INCLUSIVE BRANDING: THE WHY AND HOW OF A HOLISTIC APPROACH TO BRANDS
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INCLUSIVE BRANDING: THE WHY AND HOW OF A HOLISTIC APPROACH TO BRANDS

de KLAUS SCHMIDT,CHRIS LUDLOW

  • Usado
  • Muy bueno
Estado
Usado - Muy bueno
ISBN 10 / ISBN 13
9780333980798 / 0333980794
Cantidad disponible
1
Librería
Indianapolis, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 44.13
EUR 11.97 enviando a USA

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Very Good.
Precio
EUR 44.13
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