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The Authority of the Consumer
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The Authority of the Consumer Tapa dura - 1993

de Nicholas Abercrombie (Editor); Russell Keat (Editor); Nigel Whiteley (Editor)

Información de la editorial

First published in 2004. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Detalles

  • Título The Authority of the Consumer
  • Autor Nicholas Abercrombie (Editor); Russell Keat (Editor); Nigel Whiteley (Editor)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 294
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 1993-12-16
  • ISBN 9780415089180 / 0415089182
  • Peso 1.4 libras (0.64 kg)
  • Dimensiones 9.47 x 6.39 x 1.15 pulgadas (24.05 x 16.23 x 2.92 cm)
  • Época de 18 a 18 años
  • Cursos 13 - 13
  • Nivel de lectura 1460
  • Library of Congress subjects Consumer behavior - Congresses, Consumption (Economics) - Social aspects -
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 93024576
  • Dewey Decimal Code 658.834

Acerca del autor

Russell Keat is Reader in Philosophy, Nigel Whiteley is Senior Lecturer and Head of the Department of Visual Arts and Nicholas Abercrombie is Professor of Sociology--all at the University of Lancaster.

Más ejemplares

The Authority of the Consumer
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The Authority of the Consumer

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780415089180 / 0415089182
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 10.01
EUR 10.69 enviando a USA

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Descripción:
Routledge. Used - Good. Mark on fore edge of book Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. May contain underlining and/or highlighting. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 10.01
EUR 10.69 enviando a USA
The Authority of the Consumer
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The Authority of the Consumer

de Nicholas Abercrombie

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415089180 / 0415089182
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 161.60
EUR 11.88 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. New. Explores the implications of "consumer society" - charting its meanings in particular circumstances, and analyzing this way of understanding the relationships between "providers" and "recipients".
Precio
EUR 161.60
EUR 11.88 enviando a USA
The Authority of the Consumer

The Authority of the Consumer

de Nicholas Abercrombie

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415089180 / 0415089182
Cantidad disponible
235
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 165.97
EUR 9.54 enviando a USA

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Authority of the Consumer explores the implications of `consumer society' - charting its meanings in particular circumstances and analysing this way of understanding the relationships between `providers' and 'recipients'.
Precio
EUR 165.97
EUR 9.54 enviando a USA
Authority of the Consumer, The
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Authority of the Consumer, The

de Keat, Russell (Editor)/ Whiteley, Nigel (Editor)/ Abercrombie, Nicholas (Editor)

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415089180 / 0415089182
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 195.18
EUR 11.94 enviando a USA

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Descripción:
Routledge, 1993. Hardcover. New. 1st edition. 296 pages. 9.75x6.75x1.00 inches.
Precio
EUR 195.18
EUR 11.94 enviando a USA