Ir al contenido

Handbook of Positive Psychology in Schools
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Handbook of Positive Psychology in Schools Tapa blanda - 2014

de Michael J. Furlong (Editor); Richard Gilman (Editor); E. Scott Huebner (Editor)

Detalles

  • Título Handbook of Positive Psychology in Schools
  • Autor Michael J. Furlong (Editor); Richard Gilman (Editor); E. Scott Huebner (Editor)
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición [ Edition: secon
  • Páginas 522
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2014-02-21
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9780415621861 / 0415621860
  • Peso 2.25 libras (1.02 kg)
  • Dimensiones 9.6 x 6.9 x 1.3 pulgadas (24.38 x 17.53 x 3.30 cm)
  • Temas
    • Interdisciplinary Studies: Education
  • Library of Congress subjects Positive psychology, School psychology
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2013030519
  • Dewey Decimal Code 370.15

Acerca del autor

Michael J. Furlong is a professor in the Department of Counseling, Clinical, and School Psychology at the University of California, Santa Barbara

Rich Gilman is in the Division of Child and Adolescent Psychiatry at Cincinnati Children's Hospital Medical Center, and Professor in the Department of Pediatrics at the University of Cincinnati Medical School, US

Scott Huebner is Professor in the School Psychology Program in the Department of Psychology at the University of South Carolina

Más ejemplares

Handbook of Positive Psychology in Schools

Handbook of Positive Psychology in Schools

de Michael J. Furlong

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415621861 / 0415621860
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 135.93
EUR 11.91 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. Understanding the factors that encourage young people to become active agents in their own learning is critical. Positive psychology is one lens that can be used to investigate the factors that facilitate a student's sense of agency and active school engagement. In the second edition of this groundbreaking handbook, the editors draw together the latest work on the field, identifying major issues and providing a wealth of descriptive knowledge from renowned contributors. Major topics include: the ways that positive emotions, traits, and institutions promote school achievement and healthy social and emotional development; how specific positive-psychological constructs relate to students and schools and support the delivery of school-based services; and the application of positive psychology to educational policy making. With thirteen new chapters, this edition provides a long-needed centerpiece around which the field can continue to grow, incorporating a new focus on… Leer más
Precio
EUR 135.93
EUR 11.91 enviando a USA
Handbook of Positive Psychology in Schools (Educational Psychology Handbook)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Handbook of Positive Psychology in Schools (Educational Psychology Handbook)

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415621861 / 0415621860
Cantidad disponible
1
Librería
Conway, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 115.01
EUR 2.84 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2/21/2014 12:00:01 A. paperback. New. 1.1811 in x 9.5276 in x 6.7717 in. Brand New! Proven Seller with Excellent Customer Service. Choose expedited shipping and get it FAST.
Precio
EUR 115.01
EUR 2.84 enviando a USA
Handbook of Positive Psychology in Schools
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Handbook of Positive Psychology in Schools

de Furlong, Michael J. (Editor)/ Gilman, Richard (Editor)/ Huebner, E. Scott (Editor)

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415621861 / 0415621860
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 152.03
EUR 11.96 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2014. Paperback. New. 2nd edition. 522 pages. 9.50x6.75x1.25 inches.
Precio
EUR 152.03
EUR 11.96 enviando a USA
Handbook of Positive Psychology in Schools

Handbook of Positive Psychology in Schools

de Michael J. Furlong

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780415621861 / 0415621860
Cantidad disponible
913
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 159.55
EUR 9.56 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Handbook of Positive Psychology in Schools.
Precio
EUR 159.55
EUR 9.56 enviando a USA
Handbook of Positive Psychology in Schools
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Handbook of Positive Psychology in Schools

de Furlong, Michael J. (Editor)/ Gilman, Richard (Editor)/ Huebner, E. Scott (Editor)

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415621861 / 0415621860
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 188.66
EUR 11.96 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2014. Paperback. New. 2nd edition. 522 pages. 9.50x6.75x1.25 inches.
Precio
EUR 188.66
EUR 11.96 enviando a USA