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The Press and Popular Culture in Interwar Europe
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The Press and Popular Culture in Interwar Europe Tapa dura - 2014

de Sarah Newman (Editor); Matt Houlbrook (Editor)


Detalles

  • Título The Press and Popular Culture in Interwar Europe
  • Autor Sarah Newman (Editor); Matt Houlbrook (Editor)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 154
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2014
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index, Table of Contents
  • ISBN 9780415747639 / 0415747635
  • Peso 0.95 libras (0.43 kg)
  • Dimensiones 9.7 x 6.9 x 0.6 pulgadas (24.64 x 17.53 x 1.52 cm)
  • Temas
    • Chronological Period: 20th Century
    • Interdisciplinary Studies: Pop Culture
  • Library of Congress subjects Journalism - Social aspects, Press - Europe - History - 1918-1945
  • Dewey Decimal Code 079.4

Acerca del autor

Sarah Newman has recently completed her doctorate The Celebrity Gossip Column and Newspaper Journalism in Britain, 1918-1939 at Linacre College, University of Oxford, UK. Her research interests lie in the social and cultural history of twentieth-century Britain, particularly the history of newspaper journalism, popular print and celebrity culture.

Matt Houlbrook is Senior Lecturer in Modern British History at the University of Birmingham, UK. He works on the cultural history of 20th century Britain, with particular interests in gender, sexuality and selfhood. He is the author of Queer London: Perils and Pleasures in the Sexual Metropolis, 1918-57 and is currently finishing a book called The Prince of Tricksters: Cultures of Confidence in Interwar Britain.

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Más ejemplares

The Press and Popular Culture in Interwar Europe

The Press and Popular Culture in Interwar Europe

de Sarah Newman

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415747639 / 0415747635
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 158.58
EUR 11.72 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. New.
Precio
EUR 158.58
EUR 11.72 enviando a USA
The Press and Popular Culture in Interwar Europe
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The Press and Popular Culture in Interwar Europe

de Newman, Sarah (Editor)/ Houlbrook, Matt (Editor)

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415747639 / 0415747635
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 186.39
EUR 11.78 enviando a USA

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Descripción:
Routledge, 2014. Hardcover. New. 1st edition. 154 pages. 10.00x7.00x0.75 inches.
Precio
EUR 186.39
EUR 11.78 enviando a USA