Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. The authors adopt a moderating perspective, reviewing and critiquing attacks on these concepts in order to work towards a more nuanced view of the
![The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/232/773/9780415773232.RU.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers Tapa dura - 2007 - 1st Edición
de John O'Shaughnessy; Nicholas O'Shaughnessy
Información de la editorial
Detalles
- Título The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
- Autor John O'Shaughnessy; Nicholas O'Shaughnessy
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 154
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge
- Fecha de publicación 2007-11-08
- Features Bibliography, Index
- ISBN 9780415773232 / 0415773237
- Peso 0.87 libras (0.39 kg)
- Dimensiones 9.21 x 6.14 x 0.44 pulgadas (23.39 x 15.60 x 1.12 cm)
- Library of Congress subjects Consumer behavior, Consumers' preferences
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2007020944
- Dewey Decimal Code 658.834
Reseñas en medios
Citas
- Reference and Research Bk News, 05/01/2008, Page 153
Acerca del autor
Más ejemplares
![The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/232/773/9780415773232.RU.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
de John O'Shaughnessy
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415773232 / 0415773237
- Cantidad disponible
- 290
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 172.83EUR 9.55 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 172.83
EUR 9.55
enviando a USA
![The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/232/773/9780415773232.RU.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
de O'Shaughnessy, John (Author)/ O'Shaughnessy, Nicholas (Author)
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415773232 / 0415773237
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 202.66EUR 11.95 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Routledge, 2008. Hardcover. New. 1st edition. 160 pages. 9.50x6.25x0.25 inches.
Precio
EUR 202.66
EUR 11.95
enviando a USA