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The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
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The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers Tapa dura - 2007 - 1st Edición

de John O'Shaughnessy; Nicholas O'Shaughnessy

Información de la editorial

Includes bibliographical references and index.

Detalles

  • Título The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
  • Autor John O'Shaughnessy; Nicholas O'Shaughnessy
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 154
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2007-11-08
  • Features Bibliography, Index
  • ISBN 9780415773232 / 0415773237
  • Peso 0.87 libras (0.39 kg)
  • Dimensiones 9.21 x 6.14 x 0.44 pulgadas (23.39 x 15.60 x 1.12 cm)
  • Library of Congress subjects Consumer behavior, Consumers' preferences
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2007020944
  • Dewey Decimal Code 658.834

Reseñas en medios

Citas

  • Reference and Research Bk News, 05/01/2008, Page 153

Acerca del autor

John O'Shaughnessy is Emeritus Professor of Business at the Graduate School of Business, Columbia University, New York.

Nicholas O'Shaughnessy is Professor of Marketing and Communications at Queen Mary, University of London.

Más ejemplares

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The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

de John O'Shaughnessy

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415773232 / 0415773237
Cantidad disponible
290
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 172.83
EUR 9.55 enviando a USA

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. The authors adopt a moderating perspective, reviewing and critiquing attacks on these concepts in order to work towards a more nuanced view of the
Precio
EUR 172.83
EUR 9.55 enviando a USA
The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
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The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

de O'Shaughnessy, John (Author)/ O'Shaughnessy, Nicholas (Author)

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415773232 / 0415773237
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 202.66
EUR 11.95 enviando a USA

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Descripción:
Routledge, 2008. Hardcover. New. 1st edition. 160 pages. 9.50x6.25x0.25 inches.
Precio
EUR 202.66
EUR 11.95 enviando a USA