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Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing
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Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing Tapa dura - 2009 - 1st Edición

de John O'Shaughnessy


Información de la editorial

Includes bibliographical references and index.

Detalles

  • Título Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing
  • Autor John O'Shaughnessy
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 228
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2009
  • Features Bibliography, Index
  • ISBN 9780415777582 / 0415777585
  • Temas
    • Aspects (Academic): Psychological
  • Library of Congress subjects Marketing, Social sciences
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2008047606
  • Dewey Decimal Code 153.32

Acerca del autor

John O'Shaughnessy is Professor Emeritus at the Graduate School of Business, Columbia University and formerly Senior Associate at the Judge Institute, Cambridge University and is the author or co-author of fourteen books on business topics, including Persuastion in Advertising and The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers, also published by Routledge.
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Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing

de O'Shaughnessy, John (Author)

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415777582 / 0415777585
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 260.09
EUR 11.98 enviando a USA

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Descripción:
Routledge, 2009. Hardcover. New. 1st edition. 227 pages. 9.00x6.25x0.75 inches.
Precio
EUR 260.09
EUR 11.98 enviando a USA