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Routledge, 2004. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Cities and the Creative Class Tapa dura - 2004 - 1st Edición
de Richard Florida
Información de la editorial
Primera línea
Cities are cauldrons of creativity.
Detalles
- Título Cities and the Creative Class
- Autor Richard Florida
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 208
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge, U.S.A
- Fecha de publicación 2004-11-28
- Ilustrado Sí
- Features Bibliography, Illustrated, Index, Maps
- ISBN 9780415948869 / 041594886X
- Peso 0.89 libras (0.40 kg)
- Dimensiones 9.32 x 6.36 x 0.67 pulgadas (23.67 x 16.15 x 1.70 cm)
-
Temas
- Demographic Orientation: Urban
- Library of Congress subjects City and town life, Economic geography
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2004009276
- Dewey Decimal Code 307.76
Acerca del autor
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Cities and the Creative Class
de Richard Florida
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415948869 / 041594886X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
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Cities and the Creative Class
de Richard Florida
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415948869 / 041594886X
- Cantidad disponible
- 1
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Seattle, Washington, United States
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Cities and the Creative Class
de Florida, Richard
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415948869 / 041594886X
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- 1
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-
Newport Coast, California, United States
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Cities and the Creative Class
de Richard Florida
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415948869 / 041594886x
- Cantidad disponible
- 914
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-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
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EUR 213.09EUR 9.55 enviando a USA
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Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; In his compelling follow-up to The Rise of the CreativeClass, Richard Florida outlines how certain cities succeed in attracting members of the 'creative class' - the millions of people who work in information-age economic sectors and in
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EUR 213.09
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Cities and the Creative Class
de Florida, Richard (Author)
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415948869 / 041594886X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
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EUR 217.21EUR 11.95 enviando a USA
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Routledge, 2005. Hardcover. New. 1st edition. 198 pages. 9.00x6.00x0.75 inches.
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de Florida, Richard (Author)
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
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- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415948869 / 041594886X
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
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Routledge, 2005. Hardcover. New. 1st edition. 198 pages. 9.00x6.00x0.75 inches.
Precio
EUR 240.06
EUR 11.95
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