Ir al contenido

Bagehot on Sponsorship, Endorsement and Merchandising
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Bagehot on Sponsorship, Endorsement and Merchandising Tapa dura - 1998

de Hayley Stallard; Mark Abel; Graeme Nuttal


Detalles

  • Título Bagehot on Sponsorship, Endorsement and Merchandising
  • Autor Hayley Stallard; Mark Abel; Graeme Nuttal
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición Second Revised A
  • Idioma ENG
  • Editorial Sweet & Maxwell, London
  • Fecha de publicación October 1, 1998
  • ISBN 9780421616509
Ir arriba

Más ejemplares

Bagehot On Sponsorship, Merchandising And Endorsement (HARDBACK SECOND REVISED AND UPDATED EDITION)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Bagehot On Sponsorship, Merchandising And Endorsement (HARDBACK SECOND REVISED AND UPDATED EDITION)

de Stallard, Hayley (Editor)

  • Usado
  • near fine
  • Tapa dura
Estado
Usado - Near Fine
Edición
Second Revised And Updated Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780421616509 / 0421616504
Cantidad disponible
1
Librería
Margate, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.80
EUR 11.25 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
London: Sweet & Maxwell, 1998. NrF. Second revised and updated edition. No d/w (as published). Glazed pictorial covers. A well-researched, authoritative and practical guide to sponsorship, merchandising and endorsement: including contract and legal aspects. With Appendixes, Case Studies and Index. A near fine copy of the second revised and updated edition. NO inscriptions, highlighting or underlining.. Second Revised And Updated Edition. Hardback. Near Fine.
Precio
EUR 14.80
EUR 11.25 enviando a USA