Descripción:
Scholastic, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies: Modeling What Good Readers Do Tapa blanda - 2001
de Jeffrey Wilhelm
Detalles
- Título Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies: Modeling What Good Readers Do
- Autor Jeffrey Wilhelm
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición [ Edition: first
- Páginas 176
- Idioma ENG
- Editorial Scholastic Professional Books, USA
- Fecha de publicación 2001-10
- ISBN 9780439218597
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies : Modeling What Good Readers Do
de Wilhelm, Jeffrey D
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 4.70Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 4.70
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies: Modeling What Good Readers Do
de Jeffrey Wilhelm; Wayne Otto [Foreword]
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Memphis, Tennessee, United States
- Precio
-
EUR 4.81Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic Professional Books, 2001-10-01. Paperback. Good. 7x0x9.
Precio
EUR 4.81
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies: Modeling What Good Readers Do
de Jeffrey Wilhelm
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Nashua, New Hampshire, United States
- Precio
-
EUR 4.82EUR 3.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic Professional Books, 1969-12-31. paperback. Very Good. 7x0x9. Great used condition. A portion of your purchase of this book will be donated to non-profit organizations.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 4.82
EUR 3.29
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies: Modeling What Good Readers Do
de Jeffrey Wilhelm; Wayne Otto [Foreword]
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Houston, Texas, United States
- Precio
-
EUR 4.84Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic Professional Books, 2001-10-01. Paperback. Good. 9x7x0.
Precio
EUR 4.84
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies: Modeling What Good Readers Do
de Jeffrey Wilhelm; Wayne Otto [Foreword]
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Kingwood, Texas, United States
- Precio
-
EUR 4.84Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic Professional Books, 2001-10-01. Paperback. Good. 7x0x9.
Precio
EUR 4.84
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies: Modeling What Good Readers Do
de Jeffrey Wilhelm
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Acceptable
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Springdale, Arkansas, United States
- Precio
-
EUR 4.93EUR 3.72 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic Professional Books, 2001-10-01. Paperback. Acceptable. 0.5000 in x 9.1000 in x 7.3000 in. This is a used book. It may contain highlighting/underlining and/or the book may show heavier signs of wear . It may also be ex-library or without dustjacket. This is a used book. It may contain highlighting/underlining and/or the book may show heavier signs of wear . It may also be ex-library or without dustjacket.
Precio
EUR 4.93
EUR 3.72
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies : Modeling What Good Readers Do
de Wilhelm, Jeffrey D
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Reno, Nevada, United States
- Precio
-
EUR 5.39Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic, Incorporated. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.39
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies: Modeling What Good Readers Do
de Jeffrey Wilhelm
- Usado
- good
- Estado
- Usado - Good
- Edición
- Edition Unstated
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Philadelphia, Pennsylvania, United States
- Precio
-
EUR 5.58Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic Professional Books. Edition Unstated. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 5.58
Envío gratuito a USA
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies : Modeling What Good Readers Do
de Jeffrey D. Wilhelm
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Like New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 5.63Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic, Incorporated, 2001. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.63
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Improving Comprehension with Think-Aloud Strategies: Modeling What Good Readers Do
de Jeffrey Wilhelm; Foreword-Wayne Otto
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Used: Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439218597 / 0439218594
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 5.86Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic Professional Books, 2008-04-23. Paperback. Used: Good. Excellent customer service. Prompt Customer Service.
Precio
EUR 5.86
Envío gratuito a USA