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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing Tapa blanda - 2009

de Harry Beckwith


Detalles

  • Título The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing
  • Autor Harry Beckwith
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 232
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Business Plus, New York
  • Fecha de publicación 2009-08
  • Ilustrado
  • ISBN 9780446699839 / 0446699837
  • Peso 0.45 libras (0.20 kg)
  • Dimensiones 7.4 x 4.9 x 0.7 pulgadas (18.80 x 12.45 x 1.78 cm)
  • Dewey Decimal Code 658.8

Acerca del autor

Harry Beckwith heads Beckwith Partners, a marketing firm that has advised twenty-three Fortune 200 clients-including Microsoft, General Motors, and Target-and many venture-capitalized start-ups in customer relationships and communications strategies. A Phi Beta Kappa graduate of Stanford and winner of the American Marketing Association's Effie, Beckwith also is an internationally acclaimed speaker and teacher on marketing and branding.
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Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing
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Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780446699839 / 0446699837
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 4.94
EUR 9.41 enviando a USA

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Descripción:
Grand Central Publishing. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

de Harry Beckwith

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780446699839 / 0446699837
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
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EUR 5.63
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Descripción:
Grand Central Publishing, 2009. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.63
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Harry Beckwith

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used:Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780446699839 / 0446699837
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 36.10
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Descripción:
Business Plus, 2009-08-04. Paperback. Used:Good.
Precio
EUR 36.10
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780446699839 / 0446699837
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.50
Envío gratuito a USA

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 37.50
Envío gratuito a USA
The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780446699839 / 0446699837
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 101.43
EUR 5.13 enviando a USA

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Business Plus, 2009-08-04. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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EUR 101.43
EUR 5.13 enviando a USA