Descripción:
John Wiley and Sons, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Book contains pencil markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9780470012833
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management Tapa dura - 2005 - 1st Edición
de Kevin Ford
Detalles
- Título Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
- Autor Kevin Ford
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 168
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Wiley, West Sussex
- Fecha de publicación 2005-04
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780470012833 / 0470012838
- Peso 0.75 libras (0.34 kg)
- Dimensiones 9.1 x 6.2 x 0.8 pulgadas (23.11 x 15.75 x 2.03 cm)
- Library of Congress subjects Brand name products - Management, Marketing research
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2005275558
- Dewey Decimal Code 658.827
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
de Ford, K.
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 2.61EUR 15.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 2.61
EUR 15.29
enviando a USA
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-based Brand Management
de Kevin Ford
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 2.66EUR 10.27 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 2.66
EUR 10.27
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
de Ford, K.
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 2.67EUR 15.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
John Wiley and Sons, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:0470012838
Precio
EUR 2.67
EUR 15.29
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
de Ford, K.
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 2.67EUR 15.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
John Wiley and Sons, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:0470012838
Precio
EUR 2.67
EUR 15.29
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare : Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
de Ford, Kevin
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Precio
-
EUR 5.40EUR 9.39 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.40
EUR 9.39
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
de Ford, Kevin
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 5.62Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Wiley, 2005. Hardcover. Very Good. Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.62
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare : Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
de Ford, Kevin
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 7.12Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.12
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
de Ford, Kevin
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Cincinnati, Ohio, United States
- Precio
-
EUR 22.66EUR 3.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Wiley, 2005-04-15. Hardcover. New.
Precio
EUR 22.66
EUR 3.29
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
de Ford, Kevin
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Cincinnati, Ohio, United States
- Precio
-
EUR 22.66EUR 3.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Wiley, 2005-04-15. Hardcover. New.
Precio
EUR 22.66
EUR 3.29
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
de Ford, Kevin
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470012833 / 0470012838
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 36.53Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 36.53
Envío gratuito a USA