Descripción:
John Wiley & Sons, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Book contains pencil & highlighter markings With owner's name inside cover. In poor condition, suitable as a reading copy. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,750grams, ISBN:9780470823668
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The Olympic Games Effect: How Sports Marketing Builds Strong Brands Tapa dura - 2008 - 1st Edición
de John a. Davis
Información de la editorial
Detalles
- Título The Olympic Games Effect: How Sports Marketing Builds Strong Brands
- Autor John a. Davis
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 350
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial John Wiley & Sons, Somerset, New Jersey, U.S.A.
- Fecha de publicación 2008-12
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780470823668 / 0470823666
- Peso 1.48 libras (0.67 kg)
- Dimensiones 9.22 x 6.6 x 1.4 pulgadas (23.42 x 16.76 x 3.56 cm)
- Library of Congress subjects Olympics - Economic aspects, Sports - Marketing
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2008300327
- Dewey Decimal Code 796.069
Acerca del autor
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The Olympic Games Effect: How Sports Marketing Builds Strong Brands
de Davis, J. A.
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470823668 / 0470823666
- Cantidad disponible
- 1
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-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
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EUR 4.19EUR 15.26 enviando a USA
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The Olympic Games Effect : How Sports Marketing Builds Strong Brands
de Davis, John A
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470823668 / 0470823666
- Cantidad disponible
- 1
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-
Reno, Nevada, United States
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-
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Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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The Olympic Games Effect: How Sports Marketing Builds Strong Brands
de John A. Davis
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470823668 / 0470823666
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Frederick, Maryland, United States
- Precio
-
EUR 18.91EUR 3.77 enviando a USA
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Wiley. Used - Good. Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
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EUR 18.91
EUR 3.77
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The Olympic Games Effect: How Sports Marketing Builds Strong Brands
de John A. Davis
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Used:Good
- Edición
- 1
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470823668 / 0470823666
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 25.21Envío gratuito a USA
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Wiley, 2008-12-03. 1. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 25.21
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The Olympic Games Effect: How Sports Marketing Builds Strong Brands
de Davis, John
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470823668 / 0470823666
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
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EUR 39.70EUR 11.96 enviando a USA
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Descripción:
John Wiley & Sons Inc, 2008. Hardcover. New. 1st edition. 200 pages. 9.00x6.30x1.40 inches.
Precio
EUR 39.70
EUR 11.96
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The Olympic Games Effect: How Sports Marketing Builds Strong Brands
de Davis, John A.
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470823668 / 0470823666
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 43.76Envío gratuito a USA
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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 43.76
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