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Welcome to the Creative Age: Bananas, Business and the Death of Marketing
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Welcome to the Creative Age: Bananas, Business and the Death of Marketing Tapa dura - 2002 - 1st Edición

de Mark Earls; Earls

Información de la editorial

"The Death of Marketing" bietet ein neues, revolutionres Konzept mit frischen Ideen fr den Geschftsbetrieb im 21. Jahrhundert.

Dieses Buch lutet eine neue ra der Kreativitt im Geschftsleben ein: Durch eine Flle neuer Ideen und Praktiken wird sich der Geschftsablauf drastisch verndern (und verbessern).

Jetzt heisst es: Welche neuen Ideen gibt es, und wie werden sie am Arbeitsplatz umgesetzt. Welche der "alten Zpfe" soll man abschneiden, und welche der althergebrachten Methoden beibehalten.

Der Band gibt hierzu einen berblick ber das Marketing-Zeitalter - von der Vergangenheit zur Gegenwart und hin zur Zukunft.

Er sttzt sich dabei auf Erkenntnisse der Soziologie und Psychologie.

Klar, verstndlich und ohne Fachjargon.

Praxisnah und leicht umsetzbar.

Der Autor gehrt zu den Spitzenplanern in der Marketingbranche und arbeitet fr eine der fhrenden Werbeagenturen Gro britanniens - Ogilvy and Mather.

Descripción de la solapa

This book puts the accepted ideas of marketing into perspective. It draws together new learning and anecdotes from disparate fields - from neuroscience and Cary Grant to circuses and rock music - to offer a series of thought starters for marketers on how to apply the new learning to their everyday experiences and the shape of their organizations.

An online bulletin board allows you to share your own experiences and debate with other readers: www.deathofmarketing.com

Detalles

  • Título Welcome to the Creative Age: Bananas, Business and the Death of Marketing
  • Autor Mark Earls; Earls
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 292
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial John Wiley & Sons, Chichester, West Sussex, England
  • Fecha de publicación 2002-08-02
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9780470844991 / 047084499X
  • Peso 1.21 libras (0.55 kg)
  • Dimensiones 9.24 x 6.24 x 0.85 pulgadas (23.47 x 15.85 x 2.16 cm)
  • Library of Congress subjects Creative ability in business, Marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2002512721
  • Dewey Decimal Code 658.8

Acerca del autor

MARK EARLS is Executive Group Planning Director at Ogilvy London - the UK's largest communications group. Prior to this, he worked at St. Luke's and a number of other London Ad agencies.

Mark is a frequent public speaker and has presented papers on his field of expertise around the world and judged a number of awards competitions. He edited the 1999 APG Creative Planning Awards case studies. He has been vice chair of the UK Account Planning Group and sat on the DTI Foresight Panel for Information, Technology and Communication.

Andrew Jaffe, chair of the US Clio Awards described to Mark as 'one of the London Advertising scene's foremost contrarians'.

Mark lives in North London but dreams of tight lines, off-drives and sunnier climes.

Welcome to the Creative Age - Bananas, Business and the Death of Marketing

Welcome to the Creative Age - Bananas, Business and the Death of Marketing

de Earls, Mark

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499X
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.93
EUR 10.25 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 0.93
EUR 10.25 enviando a USA
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Welcome to the Creative Age: Bananas, Business and the Death of Marketing

de Earls, M.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499x
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.25 enviando a USA

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Descripción:
John Wiley and Sons, 2002. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. Dust Jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,650grams, ISBN:9780470844991
Precio
EUR 2.99
EUR 15.25 enviando a USA
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de Earls, M.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499x
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.25 enviando a USA

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John Wiley and Sons, 2002. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. Dust Jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,650grams, ISBN:9780470844991
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EUR 2.99
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de Earls, M.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499X
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.25 enviando a USA

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Descripción:
John Wiley and Sons, 2002. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,600grams, ISBN:047084499X
Precio
EUR 2.99
EUR 15.25 enviando a USA
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de Earls, Mark

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used; Very Good
Edición
1st
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499x
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.29
EUR 13.14 enviando a USA

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Descripción:
John Wiley. 1st. Hardcover. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 06/27/2002
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EUR 4.29
EUR 13.14 enviando a USA
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de Mark Earls

  • Usado
  • Bien
Estado
Usado - Bien
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499x
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 6.62
EUR 11.30 enviando a USA

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Descripción:
John Wiley & Sons, 2002. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Soiling on the side. No dust jacket. Different cover. Edition 2002. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 6.62
EUR 11.30 enviando a USA
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de Earls, Mark

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499x
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.34
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.34
Envío gratuito a USA
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de Earls, Mark

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499x
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.34
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.34
Envío gratuito a USA
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de Mark Earls

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499X
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.88
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2002. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.88
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de Earls, Mark

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470844991 / 047084499X
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 43.22
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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 43.22
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