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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate
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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy Tapa dura - 1991

de William A. Band

Detalles

  • Título Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy
  • Autor William A. Band
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición 1st Edition
  • Páginas 352
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Wiley, NY
  • Fecha de publicación 1991-03
  • ISBN 9780471525936 / 0471525936
  • Peso 1.51 libras (0.68 kg)
  • Dimensiones 9.55 x 6.43 x 1.1 pulgadas (24.26 x 16.33 x 2.79 cm)
  • Library of Congress subjects Customer services, Quality assurance
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 90-48557
  • Dewey Decimal Code 658.812

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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy
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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy

de Band, W.A.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471525936 / 0471525936
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.23 enviando a USA

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Descripción:
John Wiley & Sons, 1991. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,800grams, ISBN:9780471525936
Precio
EUR 2.99
EUR 15.23 enviando a USA
Creating Value for Customers : Designing & Implementing a Total Corporate Strategy
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Creating Value for Customers : Designing & Implementing a Total Corporate Strategy

de Band, William

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471525936 / 0471525936
Cantidad disponible
1
Librería
Tolar, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.31
EUR 4.48 enviando a USA

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Descripción:
New York, NY, U.S.A.: John Wiley & Sons, Incorporated, 1991. Jacket & boards have faint wear. Text is free from markings. Binding is sound.. Hard Cover. Good/Good. 8vo - 7¾" - 9¾" Tall.
Precio
EUR 11.31
EUR 4.48 enviando a USA
Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy
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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy

de Band, William A.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780471525936 / 0471525936
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.04
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Wiley, 1991. Paperback. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 15.04
Envío gratuito a USA
Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy
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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy

de Band, William A.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780471525936 / 0471525936
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 51.74
Envío gratuito a USA

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 51.74
Envío gratuito a USA