Descripción:
John Wiley & Sons, 1991. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,800grams, ISBN:9780471525936
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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy Tapa dura - 1991
de William A. Band
Detalles
- Título Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy
- Autor William A. Band
- Encuadernación Tapa dura
- Edición 1st Edition
- Páginas 352
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Wiley, NY
- Fecha de publicación 1991-03
- ISBN 9780471525936 / 0471525936
- Peso 1.51 libras (0.68 kg)
- Dimensiones 9.55 x 6.43 x 1.1 pulgadas (24.26 x 16.33 x 2.79 cm)
- Library of Congress subjects Customer services, Quality assurance
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 90-48557
- Dewey Decimal Code 658.812
Más ejemplares
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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy
de Band, W.A.
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780471525936 / 0471525936
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 2.99EUR 15.23 enviando a USA
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Precio
EUR 2.99
EUR 15.23
enviando a USA
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Creating Value for Customers : Designing & Implementing a Total Corporate Strategy
de Band, William
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780471525936 / 0471525936
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Tolar, Texas, United States
- Precio
-
EUR 11.31EUR 4.48 enviando a USA
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Descripción:
New York, NY, U.S.A.: John Wiley & Sons, Incorporated, 1991. Jacket & boards have faint wear. Text is free from markings. Binding is sound.. Hard Cover. Good/Good. 8vo - 7¾" - 9¾" Tall.
Precio
EUR 11.31
EUR 4.48
enviando a USA
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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy
de Band, William A.
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780471525936 / 0471525936
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 15.04Envío gratuito a USA
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Descripción:
Wiley, 1991. Paperback. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 15.04
Envío gratuito a USA
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Creating Value for Customers: Designing and Implementing a Total Corporate Strategy
de Band, William A.
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780471525936 / 0471525936
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 51.74Envío gratuito a USA
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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 51.74
Envío gratuito a USA