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Strategic Customer Care: An Evolutionary Approach to Increasing Customer Value
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Strategic Customer Care: An Evolutionary Approach to Increasing Customer Value and Profitability Tapa dura - 1999 - 1st Edición

de Stanley A. Brown

Información de la editorial

Die meisten Unternehmen haben bereits die Bedeutung einer verbesserten Kundentbetreuung erkannt. Sie wissen, da sie ber die traditionellen Methoden hinausgehen und Kunden als wichtigen Aktivposten betrachten mssen, den es zu befriedigen und zu schtzen gilt. Jngste Untersuchungen haben jedoch ergeben, da nur etwa 6% der Unternehmen tatschlich begreifen, wie wichtig Kundenpflege ist oder wie sie wirkungsvoll umgesetzt werden kann. Dieser Band erklrt die drei Entwicklungsstufen der Kundenpflege und erlutert bewhrte Methoden, mit denen jedes Unternehmen einen hervorragenden Kundendienst aufbauen kann. Darber hinaus werden Tips und Hinweise gegeben, welche Fehler man unbedingt vermeiden sollte. Mit vielen positiven und negativen Beispielen von Firmen wie z.b. Sears, AT&T, FedEx und Kodak. Eine unverzichtbarer Leitfaden zur Verbesserung der Kundenbeziehung. (05/99)

Primera línea

The first part of this book addresses the fundamental practices and skills that organizations must build upon in order to complete the evolutionary process toward Stage III customer care.

Detalles

  • Título Strategic Customer Care: An Evolutionary Approach to Increasing Customer Value and Profitability
  • Autor Stanley A. Brown
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 320
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Wiley, Toronto
  • Fecha de publicación May 12, 1999
  • ISBN 9780471643425 / 0471643424
  • Peso 1.31 libras (0.59 kg)
  • Dimensiones 9.67 x 6.36 x 0.92 pulgadas (24.56 x 16.15 x 2.34 cm)
  • Dewey Decimal Code 658.8

Acerca del autor

STANLEY A. BROWN is the Leader of the Pricewaterhouse Coopers International Centre of Excellence in Customer Care. Part of the Market and Customer Management Practice of Pricewaterhouse Coopers, the Centre works with organizations to enhance revenue and improve profitability through a focus on processes that touch the customer.

He is a frequent speaker on the topic of customer care, and writes regularly for newsletters and magazines, including Sales and Marketing Management and ICSA News. He is the author of four previous books: Breakthrough Customer Service: Best Practices of Leaders in Customer Support (Wiley, 1997), What Customers Value Most: How to Achieve Business Transformation by Focusing on Processes That Touch Your Customers (Wiley, 1995), Total Quality Service, and Creating the Service Culture.

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Strategic Customer Care: An Evolutionary Approach to Improving Customer Care and Profitability: An Evolutionary Approach to Increasing Customer Value and Profitability

de Brown, Stanley A.

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.96
EUR 10.25 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 0.96
EUR 10.25 enviando a USA
Strategic Customer Care: An Evolutionary Approach to Improving Customer Care and Profitability
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Strategic Customer Care: An Evolutionary Approach to Improving Customer Care and Profitability

de Brown, S.A.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA

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Descripción:
John Wiley and Sons, 1999. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Book contains pen & highlighter markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,700grams, ISBN:9780471643425
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA
Strategic Customer Care : An Evolutionary Approach to Increasing Customer Value and Profitability
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Strategic Customer Care : An Evolutionary Approach to Increasing Customer Value and Profitability

de Brown, Stanley A

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.20
EUR 9.46 enviando a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.20
EUR 9.46 enviando a USA
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de Brown, Stanley A.

  • Usado
  • Bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
1
Librería
Hollis Center, Maine, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.57
EUR 4.21 enviando a USA

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Descripción:
United Kingdom: John Wiley & Son Ltd, 1999 Clean and tight copy. Hard Cover. Near Fine/Very Good. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Precio
EUR 6.57
EUR 4.21 enviando a USA
Strategic Customer Care: An Evolutionary Approach to Customer Care
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Strategic Customer Care: An Evolutionary Approach to Customer Care

de Brown, Stanley A.

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Fine in Near Fine dust jacket
Edición
First Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
1
Librería
Wheatfield, New York, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 6.61
EUR 5.67 enviando a USA

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Descripción:
Toronto: Wiley. Fine in Near Fine dust jacket. 1999. First Edition. Hardcover. 0471643424 . A Good Read ships from Toronto and Niagara Falls, NY - customers outside of North America please allow two to three weeks for delivery. D/j has minor tip wear, small indent near spine. ; 8vo - over 7¾" - 9¾" Tall .
Precio
EUR 6.61
EUR 5.67 enviando a USA
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de Brown, Stanley A

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.14
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.14
Envío gratuito a USA
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de Brown, Stanley A

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.14
Envío gratuito a USA

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Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.14
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Strategic Customer Care : An Evolutionary Approach to Increasing Customer Value and Profitability

Strategic Customer Care : An Evolutionary Approach to Increasing Customer Value and Profitability

de Stanley A. Brown

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.95
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2000. Hardcover. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.95
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de Stanley A. Brown

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
1
Librería
Mt Prospect, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.14
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Wiley, 1999-05-12. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW COPY, Perfect Shape, No Black Remainder Mark,
Precio
EUR 14.14
EUR 3.77 enviando a USA
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de Stanley A. Brown

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471643425 / 0471643424
Cantidad disponible
1
Librería
Mt Prospect, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.14
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Wiley, 1999-05-12. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW COPY, Perfect Shape, No Black Remainder Mark,
Precio
EUR 14.14
EUR 3.77 enviando a USA