Ir al contenido

Media programming strategies and practices
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Media programming strategies and practices Tapa blanda - 2007

de Susan Tyler Eastman


Información de la editorial

Current, relevant, and student-friendly, MEDIA PROGRAMMING: STRATEGIES AND PRACTICES, 8e, delivers the most accurate and up-to-the-minute coverage of the techniques and strategies used in the programming industry today. Reflecting the latest developments from real-world practice, this market-leading text covers all aspects of media programming for broadcast and cable television, radio, and the Internet with clear illustrations and examples to which you can relate. It offers in-depth coverage of emerging trends, including media concentration, digitalization, the "cluster selling" of programming, and the impact of new technologies. It explains how programs (units of content) are selected (or not selected), arranged, evaluated and promoted with the need to consider pressures from technology, financing, regulations, policies, and marketing. Covering the latest trends and issues in the industry, MEDIA PROGRAMMING, 8e, includes practical examples, insight from noted industry authorities, a useful Website, and an expanded glossary to reflect the latest trade jargon and practices.

Detalles

  • Título Media programming strategies and practices
  • Autor Susan Tyler Eastman
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición [ Edition: eight
  • Páginas 480
  • Idioma ENG
  • Editorial Thomson/Wadsworth, Boston, MA
  • Fecha de publicación 2007
  • ISBN 9780495500537
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2007938732
Ir arriba

Más ejemplares

Media Programming: Strategies and Practices
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Media Programming: Strategies and Practices

de Eastman, Susan Tyler, Ferguson, Douglas A.

  • Usado
  • very good
Estado
Usado - Very Good
Edición
8
ISBN 10 / ISBN 13
9780495500537 / 0495500534
Cantidad disponible
4
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.64
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth Publishing. 8. Very Good. Very Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 3.64
Envío gratuito a USA
Media Programming : Strategies and Practices
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Media Programming : Strategies and Practices

de Eastman, Susan Tyler, Ferguson, Douglas A

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780495500537 / 0495500534
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.73
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Cengage Learning. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.73
Envío gratuito a USA
Media Programming : Strategies and Practices
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Media Programming : Strategies and Practices

de Eastman, Susan Tyler, Ferguson, Douglas A

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780495500537 / 0495500534
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.57
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Cengage Learning. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.57
Envío gratuito a USA
Media Programming: Strategies and Practices
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Media Programming: Strategies and Practices

de Susan Tyler Eastman; Douglas A. Ferguson

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780495500537 / 0495500534
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.97
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth Publishing, 2008-01-03. Paperback. Used: Good.
Precio
EUR 6.97
Envío gratuito a USA
Media Programming : Strategies and Practices

Media Programming : Strategies and Practices

de Susan Tyler Eastman; Douglas A. Ferguson

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780495500537 / 0495500534
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.07
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth, 2008. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 16.07
Envío gratuito a USA
Media Programming: Strategies and Practices
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Media Programming: Strategies and Practices

de Eastman, Susan Tyler; Ferguson, Douglas A

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780495500537 / 0495500534
Cantidad disponible
3
Librería
Boca Raton, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.40
EUR 5.66 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth Publishing, 2008-01-03. Paperback. Good. This listing is for Media Programming: Strategies and Practices This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 1111344477 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
Precio
EUR 27.40
EUR 5.66 enviando a USA
Media Programming: Strategies and Practices: Eighth Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Media Programming: Strategies and Practices: Eighth Edition

de Eastman, Susan Tyler

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good Condition
Edición
Eighth Edition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780495500537 / 0495500534
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.81
EUR 6.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth Pub Co, Boston, MA, 2008. Eighth Edition. Softcover. Good Condition. The books txt has some minor markings. Minor shelf and corner wear. Binding is still in good condition. Scuffing, rubbing, and creasing to the cover and corners. Stickers on the books spine and back cover. 466 pages. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Education; ISBN: 0495500534. ISBN/EAN: 9780495500537. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE343987728. . 9780495500537
Precio
EUR 37.81
EUR 6.00 enviando a USA
Media Programming: Strategies and Practices: Eighth Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Media Programming: Strategies and Practices: Eighth Edition

de Eastman, Susan Tyler

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good Condition
Edición
Eighth Edition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780495500537 / 0495500534
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.81
EUR 6.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth Pub Co, Boston, MA, 2008. Eighth Edition. Softcover. Good Condition. Text appears clean. Binding is still in good condition. Scuffing, rubbing, and creasing to the cover and corners. 466 pages. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Communications & Media; ISBN: 0495500534. ISBN/EAN: 9780495500537. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561014191. . 9780495500537
Precio
EUR 37.81
EUR 6.00 enviando a USA
Media Programming: Strategies and Practices
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Media Programming: Strategies and Practices

de Eastman, Susan Tyler; Ferguson, Douglas A

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780495500537 / 0495500534
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 93.35
EUR 5.15 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth Publishing, 2008-01-03. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 93.35
EUR 5.15 enviando a USA