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Keeping the Edge: Giving Customers the Service They Demand
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping the Edge: Giving Customers the Service They Demand Unknown - 1995

de Schaaf, Dick


Detalles

  • Título Keeping the Edge: Giving Customers the Service They Demand
  • Autor Schaaf, Dick
  • Encuadernación unknown
  • Edición First Edition
  • Idioma ENG
  • Editorial Dutton Adult, New York, New York, U.S.A.
  • Fecha de publicación 1995-10
  • ISBN 9780525937999
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Keeping the Edge : Giving Customers the Service They Demand
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Keeping the Edge : Giving Customers the Service They Demand

de Schaaf, Dick

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780525937999 / 0525937994
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.28
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Penguin Publishing Group. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 10.28
Envío gratuito a USA
Keeping the Edge : Giving Customers the Service They Demand
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Keeping the Edge : Giving Customers the Service They Demand

de Schaaf, Dick

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780525937999 / 0525937994
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.28
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Penguin Publishing Group. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 10.28
Envío gratuito a USA
Keeping the Edge: Giving Customers the Service They Demand
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Keeping the Edge: Giving Customers the Service They Demand

de Dick Schaaf

  • Usado
  • Aceptable
  • Firmado
  • First
Estado
Usado - Fine
Edición
First
ISBN 10 / ISBN 13
9780525937999 / 0525937994
Cantidad disponible
1
Librería
Saint Charles, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.24
EUR 5.64 enviando a USA

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Descripción:
New York: Dutton, 1995. First. Fine/Fine. A fine copy with blue cloth spine on red paper boards and gilt titles on spine Signed by the author on a bookplate on the ffep No other marks or damage at all 358 pp.
Precio
EUR 11.24
EUR 5.64 enviando a USA
Keeping the Edge   Giving Customers the Service They Demand
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Keeping the Edge Giving Customers the Service They Demand

de Dick Schaaf

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
  • Firmado
  • First
Estado
Usado - Fine
Edición
1st Edition 1st Printing
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780525937999 / 0525937994
Cantidad disponible
1
Librería
Lancaster, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.29
EUR 6.11 enviando a USA

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Descripción:
New York: Dutton, 1995. 1st Edition 1st Printing. Hardcover. Fine/Near Fine. 8vo - over 7¾ - 9¾" tall. First printing. Author inscribed on first free end paper. Dick Schaaf's Executive Summary letter included. Gilt lettering on red & blue covers in a black & red dust jacket. 8vo, 358pp. The dust jacket has a crease at the lower back corner.
Precio
EUR 11.29
EUR 6.11 enviando a USA
Keeping the Edge: Giving Customers the Service They Demand
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Keeping the Edge: Giving Customers the Service They Demand

de Dick Schaaf; Foreword-Karl Albrecht

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780525937999 / 0525937994
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.85
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Dutton Adult, 1995-10-01. Hardcover. Good.
Precio
EUR 12.85
Envío gratuito a USA
Keeping the Edge: Giving Customers the Service They Demand
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping the Edge: Giving Customers the Service They Demand

de Dick Schaaf, Karl Albrecht (Foreword)

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used:Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780525937999 / 0525937994
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.97
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Dutton Adult, 1995-10-01. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 21.97
Envío gratuito a USA
Keeping the Edge : Giving Customers the Service They Demand
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping the Edge : Giving Customers the Service They Demand

de Schaaf, Dick

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780525937999 / 0525937994
Cantidad disponible
1
Librería
Binghamton, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.10
EUR 6.58 enviando a USA

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Descripción:
Penguin Putnam Inc, 1995. Hardcover with. Used: Very Good. Prompt shipment, with tracking. we ship in CLEAN SECURE NEW boxes EntrepreneurshipDescriptionDick Schaaf, a leading authority on the subject and co-author of The Service Edge, goes back to the 101 companies he profiled in 1989 and takes an eye-opening look at what has happened to them. Ninety-nine of the original 101 are still in business - and all have had to learn valuable lessons in the nineties in order to keep, refine, even reinvent their edges in increasingly competitive markets.Schaaf does not soften the blows when he looks at what developed in some of America's best companies - and what those developments portend for the rest of the decade. Yet, while confronting the tough realities, he maintains an upbeat, hopeful outlook, showing how logical progression has taken us from the first service crusade of the eighties, through the quality movement, downsizing, empowerment, teams, reengineering. . . and now right back to a… Leer más
Precio
EUR 30.10
EUR 6.58 enviando a USA