Ir al contenido

Mass Media Research An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research An Introduction Tapa dura - 2002

de Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R


Información de la editorial

This text begins with an overview of mass communication research and ethics of research. It then explores each major approach to research, including qualitative research, content analysis, survey research, longitudinal research, and experimental research. The text continues with a section on data analysis, and concludes with a forward-looking section on research applications, covering such topics as research in print and electronic media and on the Internet.

Detalles

  • Título Mass Media Research An Introduction
  • Autor Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición 7th Edition
  • Páginas 504
  • Editorial Wadsworth Publishing, Belmont, CA
  • Fecha de publicación July 23, 2002
  • ISBN 9780534562748
Ir arriba
Mass Media Research: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research: An Introduction

de Wimmer, R.D. and Dominick, J.R.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.36
EUR 15.08 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth Publishing Co Inc, 2003. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1050grams, ISBN:0534562744
Precio
EUR 2.36
EUR 15.08 enviando a USA
Mass Media Research: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research: An Introduction

de Wimmer, Roger D.

  • Usado
  • very good
Estado
Usado - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
Tokyo, Japan
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.78
EUR 11.34 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
US: Wadsworth Publishing, 2002. Hardback. Very Good. A copy that has been read, but is in excellent condition. Pages are intact and not marred by notes or highlighting. The spine remains undamaged. This text begins with an overview of mass communication research and ethics of research. It then explores each major approach to research, including qualitative research, content analysis, survey research, longitudinal research, and experimental research. The text continues with a section on data analysis, and concludes with a forward-looking section on research applications, covering such topics as research in print and electronic media and on the Internet.
Precio
EUR 5.78
EUR 11.34 enviando a USA
Mass Media Research : An Introduction

Mass Media Research : An Introduction

de Roger D. Wimmer; Joseph R. Dominick

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.88
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth, 2002. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.88
Envío gratuito a USA
Mass Media Research: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research: An Introduction

de Roger D. Wimmer; Joseph R. Dominick

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.30
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth Publishing, 2002-07-23. Hardcover. Good.
Precio
EUR 11.30
Envío gratuito a USA
Mass Media Research: An Introduction, 7th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research: An Introduction, 7th

de Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R

  • Usado
  • as new
  • Tapa dura
Estado
As New
Edición
7th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth, Belmont, CA, 2003. 7th Edition. Hardcover. As New. The book is New, the cover has very light rubbing, Quantity Available: 1. ISBN: 0534562744. ISBN/EAN: 9780534562748. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560774612. . 9780534562748
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA
Mass Media Research: An Introduction, 7th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research: An Introduction, 7th

de Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
7th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth, Belmont, CA, 2003. 7th Edition. Hardcover. Very Good Condition. The text appears clean, the cover is in nice condition. Includes Infotrac. Quantity Available: 1. ISBN: 0534562744. ISBN/EAN: 9780534562748. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560774615. . 9780534562748
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA
Mass Media Research: An Introduction, 7th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research: An Introduction, 7th

de Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
7th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth, Belmont, CA, 2003. 7th Edition. Hardcover. Very Good Condition. The text has highlighting and light marking, the cover is in nice condition. Has a Used stamp on the side outer page edges. Quantity Available: 1. ISBN: 0534562744. ISBN/EAN: 9780534562748. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560774614. . 9780534562748
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA
Mass Media Research: An Introduction, 7th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research: An Introduction, 7th

de Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
7th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth, Belmont, CA, 2003. 7th Edition. Hardcover. Very Good Condition. The text appears clean, the cover has light rubbing. Quantity Available: 1. ISBN: 0534562744. ISBN/EAN: 9780534562748. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560774611. . 9780534562748
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA
Mass Media Research: An Introduction, 7th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research: An Introduction, 7th

de Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
7th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth, Belmont, CA, 2003. 7th Edition. Hardcover. Very Good Condition. The text has highlighting, the cover is in nice condition. Includes Infotrac. Quantity Available: 1. ISBN: 0534562744. ISBN/EAN: 9780534562748. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560774613. . 9780534562748
Precio
EUR 61.44
EUR 6.00 enviando a USA
Mass Media Research An Introduction, 7th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mass Media Research An Introduction, 7th

de Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
7th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780534562748 / 0534562744
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 71.36
EUR 6.00 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Wadsworth, Belmont, CA, 2003. 7th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Text Has Minimal Markings, There is some wear to this books cover. Nice looking book! Quantity Available: 1. ISBN: 0534562744. ISBN/EAN: 9780534562748. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560756763. . 9780534562748
Precio
EUR 71.36
EUR 6.00 enviando a USA