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Marketing Convergence
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Marketing Convergence Tapa dura - 2002 - 1st Edición

de Susan K. Jones; Ted Spiegel

Detalles

  • Título Marketing Convergence
  • Autor Susan K. Jones; Ted Spiegel
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 232
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Racom Communications, U.S.A.
  • Fecha de publicación September 30, 2002
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Dust Cover, Illustrated
  • ISBN 9780538727198 / 0538727195
  • Peso 1.06 libras (0.48 kg)
  • Dimensiones 9.26 x 6.38 x 0.6 pulgadas (23.52 x 16.21 x 1.52 cm)
  • Library of Congress subjects Electronic commerce, Marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2003275731
  • Dewey Decimal Code 658.8

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  • Nuevo
  • Tapa dura
  • First
Estado
Nuevo
Edición
First Edition/First Printing
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Cantidad disponible
1
Librería
Saginaw, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.02
EUR 4.48 enviando a USA

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Descripción:
U.S.A.: Cengage Learning, 2002. "This book is engineered for professionals looking to gain a better understanding of the integration of technologies and marketing strategies." Black paper with gilt print on spine; 232 pages; tight binding; no external or internal marks; no chips, tears or creases; text block is bright and clean; dust jacket displays a subtle scratch on back and top corners are gently bumped.. First Edition/First Printing. Hard Cover. New/Near Fine. 8vo - over 7¾ - 9¾" Tall.
Precio
EUR 8.02
EUR 4.48 enviando a USA
MARKETING CONVERGENCE [Hardcover] Jones, Susan K. and Spiegel, Ted
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MARKETING CONVERGENCE [Hardcover] Jones, Susan K. and Spiegel, Ted

de Spiegel, Ted; Jones, Susan K

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Cantidad disponible
1
Librería
Sugar Land, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.48
EUR 5.65 enviando a USA

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Descripción:
Racom Communications, 2002-10-16. Hardcover. New. Need it urgently? Upgrade to Expedited. In stock and we ship daily on weekdays & Saturdays.
Precio
EUR 8.48
EUR 5.65 enviando a USA
Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and...
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Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies

de Jones, Susan K.; Spiegel, Ted

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Cantidad disponible
1
Librería
Palatine, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.24
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
South-Western Educational Pub, 2002-09-30. Hardcover. Like New. Book in excellent condition, clean and tight. Ships same or next day.
Precio
EUR 13.24
EUR 3.77 enviando a USA
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de Susan K. Jones; Ted Spiegel

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Cantidad disponible
2
Librería
Mt Prospect, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.11
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
South-Western Educational Pub, 2002-09-30. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW COPY, Perfect Shape, No Black Remainder Mark, 409-209
Precio
EUR 14.11
EUR 3.77 enviando a USA
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Marketing Convergence : How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies

de Susan K. Jones, Ted Spiegel

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 15.07
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Cengage South-Western. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 15.07
Envío gratuito a USA
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de Jones, Susan; Spiegel, Ted

  • Usado
  • Aceptable
  • First
Estado
Usado - Aceptable
Edición
1st Edition
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Cantidad disponible
1
Librería
Manasquan, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.88EUR 15.10
¡Ahorra EUR 3.78!
EUR 4.67 enviando a USA

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Descripción:
Mason, OH: South Western Educational Publishing, 2002. 1st Edition. Soft cover. Fine. 8vo., Wraps 205pp.. Beautiful Unread. Square, tight and clean throughout with little or no wear. Faint sticker ghost. Fresh and bright with no chipping, creases, tears or toning. A sharp collectable copy at a great price.
Precio
EUR 18.88EUR 15.10
¡Ahorra EUR 3.78 !
EUR 4.67 enviando a USA
MARKETING CONVERGENCE
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MARKETING CONVERGENCE

de Jones, Susan K.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.36
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 42.36
Envío gratuito a USA