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Cengage Learning. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Global Marketing Tapa dura - 2006
de Kate Gillespie; Jean-Pierre Jeannet; H. David Hennessey
Detalles
- Título Global Marketing
- Autor Kate Gillespie; Jean-Pierre Jeannet; H. David Hennessey
- Encuadernación Tapa dura
- Edición [ Edition: secon
- Páginas 619
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Houghton Mifflin, Boston, MA
- Fecha de publicación February 2006
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780618659531 / 0618659536
- Peso 2.88 libras (1.31 kg)
- Dimensiones 10.2 x 8.22 x 0.99 pulgadas (25.91 x 20.88 x 2.51 cm)
- Library of Congress subjects Export marketing, Export marketing - Management
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2005936529
- Dewey Decimal Code 658.84
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Global Marketing: An Interactive Approach
de Gillespie, Kate, Jeannet, Jean-Pierre, Hennessey, H. David
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780618659531 / 0618659536
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.87EUR 10.65 enviando a USA
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Precio
EUR 3.87
EUR 10.65
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Global Marketing
de Gillespie, K. et al
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780618659531 / 0618659536
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 4.69EUR 15.17 enviando a USA
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Descripción:
Houghton Mifflin, 2007. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1400grams, ISBN:0618659536
Precio
EUR 4.69
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Global Marketing
de Jeannet, Jean-Pierre, Hennessey, H. David, Gillespie, Kate
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780618659531 / 0618659536
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Precio
-
EUR 5.80EUR 9.33 enviando a USA
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Descripción:
Houghton Mifflin Harcourt Publishing Company. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.80
EUR 9.33
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Global Marketing
de H. David Hennessey; Jean-Pierre Jeannet; Kate Gillespie
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780618659531 / 0618659536
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 10.20Envío gratuito a USA
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CENGAGE Learning, 2006. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 10.20
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Global Marketing
de Jeannet, Jean-Pierre, Hennessey, H. David, Gillespie, Kate
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780618659531 / 0618659536
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 11.24Envío gratuito a USA
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Descripción:
Houghton Mifflin Harcourt Publishing Company. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 11.24
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Global Marketing
de Kate Gillespie, H. David Hennessey, Jean-Pierre Jeannet et Hubert D. Hennessey
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780618659531 / 0618659536
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Morangis, France
- Precio
-
EUR 12.30EUR 11.19 enviando a USA
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Descripción:
Houghton Mifflin, 2007. Hardcover. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Edition 2007. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 12.30
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Global Marketing: An Interactive Approach
de Gillespie, Kate
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780618659531 / 0618659536
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 38.73Envío gratuito a USA
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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 38.73
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Global Marketing: An Interactive Approach
de Gillespie, Kate; Jeannet, Jean-Pierre; Hennessey, H. David
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780618659531 / 0618659536
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 74.70EUR 5.08 enviando a USA
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Cengage Learning, 2006-02-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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EUR 5.08
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Global Marketing Gillespie, Kate? Jeannet, Jean-Pierre; Hennessey, H. David
de Author
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780618659531 / 0618659536
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Bangkok , Thailand
- Precio
-
EUR 111.21EUR 9.33 enviando a USA
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New. Never used book
Precio
EUR 111.21
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