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Global Marketing
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Global Marketing Tapa dura - 2006

de Kate Gillespie; Jean-Pierre Jeannet; H. David Hennessey


Detalles

  • Título Global Marketing
  • Autor Kate Gillespie; Jean-Pierre Jeannet; H. David Hennessey
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición [ Edition: secon
  • Páginas 619
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Houghton Mifflin, Boston, MA
  • Fecha de publicación February 2006
  • Ilustrado
  • ISBN 9780618659531 / 0618659536
  • Peso 2.88 libras (1.31 kg)
  • Dimensiones 10.2 x 8.22 x 0.99 pulgadas (25.91 x 20.88 x 2.51 cm)
  • Library of Congress subjects Export marketing, Export marketing - Management
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2005936529
  • Dewey Decimal Code 658.84
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de Gillespie, Kate, Jeannet, Jean-Pierre, Hennessey, H. David

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780618659531 / 0618659536
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.87
EUR 10.65 enviando a USA

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Descripción:
Cengage Learning. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 3.87
EUR 10.65 enviando a USA
Global Marketing
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Global Marketing

de Gillespie, K. et al

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780618659531 / 0618659536
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69
EUR 15.17 enviando a USA

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Descripción:
Houghton Mifflin, 2007. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1400grams, ISBN:0618659536
Precio
EUR 4.69
EUR 15.17 enviando a USA
Global Marketing
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Global Marketing

de Jeannet, Jean-Pierre, Hennessey, H. David, Gillespie, Kate

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780618659531 / 0618659536
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.80
EUR 9.33 enviando a USA

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Descripción:
Houghton Mifflin Harcourt Publishing Company. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.80
EUR 9.33 enviando a USA
Global Marketing

Global Marketing

de H. David Hennessey; Jean-Pierre Jeannet; Kate Gillespie

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780618659531 / 0618659536
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.20
Envío gratuito a USA

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Descripción:
CENGAGE Learning, 2006. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 10.20
Envío gratuito a USA
Global Marketing
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Global Marketing

de Jeannet, Jean-Pierre, Hennessey, H. David, Gillespie, Kate

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780618659531 / 0618659536
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.24
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Houghton Mifflin Harcourt Publishing Company. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 11.24
Envío gratuito a USA
Global Marketing

Global Marketing

de Kate Gillespie, H. David Hennessey, Jean-Pierre Jeannet et Hubert D. Hennessey

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780618659531 / 0618659536
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.30
EUR 11.19 enviando a USA

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Descripción:
Houghton Mifflin, 2007. Hardcover. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Edition 2007. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 12.30
EUR 11.19 enviando a USA
Global Marketing: An Interactive Approach
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Global Marketing: An Interactive Approach

de Gillespie, Kate

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780618659531 / 0618659536
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.73
Envío gratuito a USA

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 38.73
Envío gratuito a USA
Global Marketing: An Interactive Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Global Marketing: An Interactive Approach

de Gillespie, Kate; Jeannet, Jean-Pierre; Hennessey, H. David

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780618659531 / 0618659536
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 74.70
EUR 5.08 enviando a USA

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Descripción:
Cengage Learning, 2006-02-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 74.70
EUR 5.08 enviando a USA
Global Marketing Gillespie, Kate? Jeannet, Jean-Pierre; Hennessey, H. David
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Global Marketing Gillespie, Kate? Jeannet, Jean-Pierre; Hennessey, H. David

de Author

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780618659531 / 0618659536
Cantidad disponible
2
Librería
Bangkok , Thailand
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 111.21
EUR 9.33 enviando a USA

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New. Never used book
Precio
EUR 111.21
EUR 9.33 enviando a USA