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Marketing Models and Econometric Research Tapa dura - 1976
de Leonard J. Parsons
Detalles
- Título Marketing Models and Econometric Research
- Autor Leonard J. Parsons
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 300
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial North-Holland, NY & Amsterdam
- Fecha de publicación 1976
- ISBN 9780720486018 / 0720486017
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 76000476
- Dewey Decimal Code 658.800
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Marketing Models and Econometric Research
de Schultz, Randall L., Parsons, Leonard J
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780720486018 / 0720486017
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
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- 9780720486018 / 0720486017
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Marketing models and econometric research
- Usado
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- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780720486018 / 0720486017
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-
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Marketing Models and Econometric Research
de Parsons, Leonard J.;Schultz, Randall L
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780720486018 / 0720486017
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Hyattsville, Maryland, United States
- Precio
-
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NY & Amsterdam: North-Holland Pub Co, 1976. Edgewear to dj. Owner's sig. and address at front flyleaf. A clean and sound copy. Careful packing and fast, efficient shipping including delivery confirmation. International Priority Air Mail shipping available for this item. . Hardcover. Very Good/Very Good.
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Marketing models and econometric research
de Parsons, Leonard J
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780720486018 / 0720486017
- Cantidad disponible
- 1
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-
Newport Coast, California, United States
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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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