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International Marketing
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International Marketing Tapa blanda - 1998

de Roger Bennett

Detalles

  • Título International Marketing
  • Autor Roger Bennett
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición 2nd
  • Páginas 400
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Kogan Page
  • Fecha de publicación December 1998
  • ISBN 9780749422721 / 0749422726
  • Peso 1.42 libras (0.64 kg)
  • Dimensiones 9.14 x 6.08 x 1.1 pulgadas (23.22 x 15.44 x 2.79 cm)
  • Dewey Decimal Code 658.848

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9780749422721 / 0749422726
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.97
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Descripción:
Kogan Page, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,700grams, ISBN:9780749422721
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Usado
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Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749422721 / 0749422726
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 3.97
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Kogan Page, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Book contains pen & pencil markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,700grams, ISBN:9780749422721
Precio
EUR 3.97
EUR 15.26 enviando a USA
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Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749422721 / 0749422726
Cantidad disponible
1
Librería
Doncaster, South Yorkshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 8.30
EUR 23.93 enviando a USA

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Kogan Page Ltd, 1998-02-28. Paperback. Good. Book is in good condition. Previous owner's name on a page at the front of the book.
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EUR 8.30
EUR 23.93 enviando a USA
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Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749422721 / 0749422726
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 53.26
Envío gratuito a USA

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 53.26
Envío gratuito a USA