Descripción:
Paperback. Very Good.
![The Invisible Customer](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/440/431/9780749431440.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Detalles
- Título The Invisible Customer
- Autor Brian Clegg
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición This is a First
- Páginas 216
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Kogan Page, Great Britain
- Fecha de publicación August 25, 2000
- ISBN 9780749431440 / 074943144X
- Peso 0.77 libras (0.35 kg)
- Dimensiones 9.17 x 6.04 x 0.54 pulgadas (23.29 x 15.34 x 1.37 cm)
- Dewey Decimal Code 658.812
Más ejemplares
![The Invisible Customer](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/453/287/538287453.0.m.jpg)
The Invisible Customer
de CLEGG, Brian
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749431440 / 074943144X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 0.95EUR 10.28 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 0.95
EUR 10.28
enviando a USA
![The Invisible Customer: Strategies For Successful Customer Service Down the Wire](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/440/431/9780749431440.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Invisible Customer: Strategies For Successful Customer Service Down the Wire
de Clegg, B
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749431440 / 074943144x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.00EUR 15.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Kogan Page, 2000. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9780749431440
Precio
EUR 3.00
EUR 15.29
enviando a USA
![The Invisible Customer: Strategies for Successful Customer Service Down the Wire](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/440/431/9780749431440.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Invisible Customer: Strategies for Successful Customer Service Down the Wire
de Clegg, B.
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749431440 / 074943144x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.00EUR 15.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Kogan Page, 2000. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9780749431440
Precio
EUR 3.00
EUR 15.29
enviando a USA
![The Invisible Customer](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/440/431/9780749431440.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Invisible Customer
de Clegg, Brian
- Usado
- Tapa blanda
- First
- Estado
- Nuevo
- Edición
- This is a First Edition.
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749431440 / 074943144X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Peter Tavy, United Kingdom
- Precio
-
EUR 17.99EUR 14.39 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Great Britain: Kogan Page, 2000. This book is part of a large purchase from a Public Sector Library and except where mentioned are for the most part LIKE NEW! MOSTLY the ONLY flaws are the blacked out (they insisted) Library stamps which show many of them to be UNUSED! This copy VERY GOOD (AVERAGE) FEEL FREE TO E-MAIL FOR PHOTOGRAPHS AND FURTHER DETAILS. FROM A DEALER WHO TELLS YOU WHO THEY ARE AND WHAT THEIR TELEPHONE AND ADDRESS CONTACT DETAILS ARE!. EX PUBLIC SECTOR LIBRARY BLACKED OUT STAMPS.. This is a First Edition.. Glossy Pictorial Card. Near Fine (NEAR NEW)/No Jacket. 8vo - over 7¾" - 9¾". CARD COVERED PAPERBACK.
Precio
EUR 17.99
EUR 14.39
enviando a USA
![The Invisible Customer: Strategies for Sucessful Customer Service Down the Wire](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/440/431/9780749431440.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Invisible Customer: Strategies for Sucessful Customer Service Down the Wire
de Brian Clegg
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749431440 / 074943144X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 38.23EUR 11.99 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Kogan Page Ltd, 2000. Paperback. New. 228 pages. 9.00x6.00x0.50 inches.
Precio
EUR 38.23
EUR 11.99
enviando a USA
![The Invisible Customer](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/440/431/9780749431440.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Invisible Customer
de Clegg, Brian
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749431440 / 074943144X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 51.12Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 51.12
Envío gratuito a USA