Descripción:
Butterworth-Heinemann, 1994. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1900grams, ISBN:9780750604246
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International Marketing (Marketing Series : Student) Tapa blanda - 1992
de Stanley J. Paliwoda
Detalles
- Título International Marketing (Marketing Series : Student)
- Autor Stanley J. Paliwoda
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición 2 Sub
- Editorial Butterworth-Heinemann, Oxford, United Kingdom
- Fecha de publicación 1992
- ISBN 9780750604246
Más ejemplares
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International Marketing
de Paliwoda, S.J.
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750604246 / 0750604247
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.94EUR 15.05 enviando a USA
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International Marketing
de Paliwodac, Stanley
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750604246 / 0750604247
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Precio
-
EUR 5.65EUR 9.41 enviando a USA
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Elsevier Science & Technology Books. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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