Descripción:
A Butterworth-Heinemann Title, 10/10/1994 00:00:01. paperback. Good. 4.5965 in x 24.5813 in x 18.9856 in. Ex-library book, usual marking. Clean copy in good condition.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Marketing Book: Published in Association with the Chartered Institute of Marketing CIM Professional Development Series Tapa blanda - 1994 - 3rd Edición
de Michael J. Baker (Editor)
Detalles
- Título The Marketing Book: Published in Association with the Chartered Institute of Marketing CIM Professional Development Series
- Autor Michael J. Baker (Editor)
- Encuadernación Tapa blanda
- Número de edición 3rd
- Edición 3
- Páginas 740
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Butterworth-Heinemann
- Fecha de publicación 1994
- ISBN 9780750620222 / 0750620226
- Peso 3.71 libras (1.68 kg)
- Dimensiones 9.66 x 7.47 x 1.83 pulgadas (24.54 x 18.97 x 4.65 cm)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 95118370
- Dewey Decimal Code 658.8
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Marketing Book: Published in association with the Chartered Institute of Marketing CIM Professional Development Series (Marketing S.)
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750620222 / 0750620226
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Bradford, West Yorkshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 0.95EUR 39.56 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 0.95
EUR 39.56
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Marketing Book
de Baker, M.J. (ed)
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750620222 / 0750620226
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 2.38EUR 15.17 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Butterworth-Heinemann, 1995. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1700grams, ISBN:9780750620222
Precio
EUR 2.38
EUR 15.17
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Marketing Book (Third Edition)
de Baker, M.J. (ed)
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750620222 / 0750620226
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.30EUR 15.17 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
A Butterworth-Heinemann Title, 1995. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1600grams, ISBN:9780750620222
Precio
EUR 3.30
EUR 15.17
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Marketing Book
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750620222 / 0750620226
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Precio
-
EUR 5.68EUR 9.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.68
EUR 9.29
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Marketing Book
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750620222 / 0750620226
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Precio
-
EUR 7.06EUR 9.29 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.06
EUR 9.29
enviando a USA