Ir al contenido

Market-Led Strategic Change Transforming the Process of Going to Market (Cim
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Market-Led Strategic Change Transforming the Process of Going to Market (Cim Professional) Tapa blanda - 2000 - 2nd Edición

de Nigel F. Piercy


Información de la editorial

With the use of case studies this book helps the reader go back to basics by confronting critical questions in the organisation of marketing and how the critical processes of marketing, planning and budgeting are managed. A variety of case studies are used to illustrate strategies in practice.

Primera línea

The main goal of this book is very simple.

Detalles

  • Título Market-Led Strategic Change Transforming the Process of Going to Market (Cim Professional)
  • Autor Nigel F. Piercy
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 2nd
  • Edición 2
  • Páginas 688
  • Editorial Butterworth-Heinemann
  • Fecha de publicación June 2000
  • ISBN 9780750643825
Ir arriba

Más ejemplares

Market-Led Strategic Change: Transforming the process of going to market

Market-Led Strategic Change: Transforming the process of going to market

de Piercy, Nigel F.

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750643825 / 075064382X
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.95
EUR 10.14 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 0.95
EUR 10.14 enviando a USA
Market-Led Strategic Change: Transforming the process of going to market (Cim Professional)

Market-Led Strategic Change: Transforming the process of going to market (Cim Professional)

de Piercy, Nigel F.

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750643825 / 075064382X
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.95
EUR 10.14 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Acceptable.
Precio
EUR 0.95
EUR 10.14 enviando a USA
Market-Led Strategic Change: Transforming the Process of Going to Market (Second Edition)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Market-Led Strategic Change: Transforming the Process of Going to Market (Second Edition)

de Piercy, N.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750643825 / 075064382x
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.37
EUR 15.09 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Butterworth-Heinemann, 2000. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1150grams, ISBN:9780750643825
Precio
EUR 2.37
EUR 15.09 enviando a USA
Market-Led Strategic Change: Transforming the Process of Going to Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Market-Led Strategic Change: Transforming the Process of Going to Market

de Piercy, N.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750643825 / 075064382x
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.85
EUR 15.09 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Butterworth-Heinemann, 2001. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1100grams, ISBN:9780750643825
Precio
EUR 3.85
EUR 15.09 enviando a USA
Market-Led Strategic Change
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Market-Led Strategic Change

de Piercy, Nigel F

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780750643825 / 075064382x
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.72
EUR 9.42 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.72
EUR 9.42 enviando a USA
Market-Led Strategic Change, Second Edition: Transforming the process of going to market (Cim...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Market-Led Strategic Change, Second Edition: Transforming the process of going to market (Cim Professional)

de Nigel F. Piercy

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750643825 / 075064382X
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 48.65
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Butterworth-Heinemann, 2000-04-03. Paperback. Good.
Precio
EUR 48.65
Envío gratuito a USA