Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Primera línea
A major source of successful competitive advantage for companies in the future will be the consistent and successful development of new and modified products.
Detalles
- Título New Product Development
- Autor Ian Barclay; I. Barclay; Z. Dann
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición New edition
- Páginas 141
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Butterworth-Heinemann
- Fecha de publicación November 2000
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780750649988 / 0750649984
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 9939003
- Dewey Decimal Code 658.575
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
New Product Development: A Practical Workbook for Improving Performance
de Barclay, I. et al
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750649988 / 0750649984
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.66EUR 15.09 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Butterworth Heinemann, 2000. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,350grams, ISBN:9780750649988
Precio
EUR 3.66
EUR 15.09
enviando a USA