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Marketing Communications Management: Concepts and Theories, Cases and Practices Tapa blanda - 2004 - 1st Edición
de Paul Copley
Primera línea
The nature of marketing communication is explored and relationships developed with strategic marketing.
Detalles
- Título Marketing Communications Management: Concepts and Theories, Cases and Practices
- Autor Paul Copley
- Encuadernación Tapa blanda
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 456
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge, Oxford, United Kingdom
- Fecha de publicación 2004-09-23
- Features Glossary
- ISBN 9780750652940 / 0750652942
- Peso 2.74 libras (1.24 kg)
- Dimensiones 10.94 x 8.36 x 1.05 pulgadas (27.79 x 21.23 x 2.67 cm)
- Dewey Decimal Code 658.802
Más ejemplares
Marketing Communications Management: Concepts and Theories, Cases and Practices
de Copley, Paul
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750652940 / 0750652942
- Cantidad disponible
- 2
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GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
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EUR 2.01EUR 10.13 enviando a USA
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- 9780750652940 / 0750652942
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Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
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Descripción:
Elsevier, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1400grams, ISBN:9780750652940
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Butterworth-Heinemann, 2004. Paperback. New. 441 pages. 10.75x8.00x1.00 inches.
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