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Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim Tapa dura - 2007
de Stephanie Hemelryk Donald; John G. Gammack
Detalles
- Título Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim
- Autor Stephanie Hemelryk Donald; John G. Gammack
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 234
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge, Aldershot, Hants, England
- Fecha de publicación 2007
- Ilustrado Sí
- Features Bibliography, Illustrated, Index
- ISBN 9780754648291 / 075464829X
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2007009694
- Dewey Decimal Code 910.688
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Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim (New Directions in Tourism Analysis)
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780754648291 / 075464829x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
- Precio
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EUR 12.60EUR 10.54 enviando a USA
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Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim (New Directions in Tourism Analysis)
de Donald, Stephanie Hemelryk
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Used: Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780754648291 / 075464829X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
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Routledge, 2007-10-28. hardcover. Used: Good.
Precio
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Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim
de Donald, Stephanie Hemelryk/ Gammack, John G.
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780754648291 / 075464829X
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- 1
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-
Exeter, Devon, United Kingdom
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Ashgate Pub Co, 2007. Hardcover. New. illustrated edition. 234 pages. 9.25x6.25x0.75 inches.
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