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Handbook of Research Design and Social Measurement
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Handbook of Research Design and Social Measurement Tapa dura - 2002

de Neil J. Salkind; Delbert C. Miller; Delbert C. Miller (Editor)


Primera línea

Part 1 defines the characteristics of basic, applied, and evaluation research and includes a brief discussion of the three types of research.

Detalles

  • Título Handbook of Research Design and Social Measurement
  • Autor Neil J. Salkind; Delbert C. Miller; Delbert C. Miller (Editor)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición 6th
  • Páginas 808
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications
  • Fecha de publicación 2002-01-24
  • Features Bibliography
  • ISBN 9780761920458 / 0761920455
  • Peso 3.4 libras (1.54 kg)
  • Dimensiones 10.58 x 6.98 x 1.71 pulgadas (26.87 x 17.73 x 4.34 cm)
  • Library of Congress subjects Social sciences - Research, Sociometry
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2001006672
  • Dewey Decimal Code 302.072
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Handbook of Research Design and Social Measurement
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Handbook of Research Design and Social Measurement

de Miller, Delbert C.; Salkind, Neil J.

  • Usado
  • Bien
Estado
Usado - Bien
Edición
6th
ISBN 10 / ISBN 13
9780761920458 / 0761920455
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 81.08
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Descripción:
SAGE Publications, Inc. 6th. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
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  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761920458 / 0761920455
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
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SAGE Publications, Incorporated, 2002. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 83.37
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Handbook of Research Design and Social Measurement

de Neil J. Salkind

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761920458 / 0761920455
Cantidad disponible
458
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
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EUR 198.60
EUR 9.51 enviando a USA

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Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Handbook of Research Design and Social Measurement.
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de Delbert C. Miller Neil J. Salkind

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761920458 / 0761920455
Cantidad disponible
3
Librería
Woodside, New York, United States
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 174.59
EUR 3.71 enviando a USA

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Descripción:
Sage Publications , pp. 812 6th Edition . Hardback. New.
Precio
EUR 174.59
EUR 3.71 enviando a USA
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Handbook of Research Design and Social Measurement

de Miller, Delbert C. [Editor]; Salkind, Neil J. [Editor];

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761920458 / 0761920455
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
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Precio
EUR 312.20
EUR 5.06 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Inc, 2002-01-24. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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EUR 312.20
EUR 5.06 enviando a USA