Descripción:
SAGE Publications, Inc, 2001-12-05. Hardcover. Very Good. 9x6x1. Signed. Gift inscription by the author. Signed by the author. Posted within 1 working day. 1st class tracked post to the UK, Airmail tracked worldwide. Robust recyclable packaging.
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Primera línea
Most advertising practitioners are familiar with the phrase big idea, as used by David Ogilvy to describe the most important thing that goes into a successful advertisement: Unless your advertising contains a big idea, it will pass like a ship in the night.
Detalles
- Título The Ultimate Secrets of Advertising
- Autor John Philip Jones
- Encuadernación Tapa dura
- Edición 1st
- Páginas 256
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Sage Publications, Inc
- Fecha de publicación December 15, 2001
- ISBN 9780761922438 / 0761922431
- Peso 1 libras (0.45 kg)
- Dimensiones 9 x 6 x 0.74 pulgadas (22.86 x 15.24 x 1.88 cm)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2001001462
- Dewey Decimal Code 659.1
Más ejemplares
The Ultimate Secrets of Advertising
de Jones, John Philip
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Firmado
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780761922438 / 0761922431
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Devizes, Wiltshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 77.87EUR 12.47 enviando a USA
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