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The Ultimate Secrets of Advertising
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The Ultimate Secrets of Advertising Tapa dura - 2001

de John Philip Jones


Primera línea

Most advertising practitioners are familiar with the phrase big idea, as used by David Ogilvy to describe the most important thing that goes into a successful advertisement: Unless your advertising contains a big idea, it will pass like a ship in the night.

Detalles

  • Título The Ultimate Secrets of Advertising
  • Autor John Philip Jones
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición 1st
  • Páginas 256
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications, Inc
  • Fecha de publicación December 15, 2001
  • ISBN 9780761922438 / 0761922431
  • Peso 1 libras (0.45 kg)
  • Dimensiones 9 x 6 x 0.74 pulgadas (22.86 x 15.24 x 1.88 cm)
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2001001462
  • Dewey Decimal Code 659.1
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The Ultimate Secrets of Advertising

de Jones, John Philip

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
  • Firmado
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761922438 / 0761922431
Cantidad disponible
1
Librería
Devizes, Wiltshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 77.87
EUR 12.47 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Inc, 2001-12-05. Hardcover. Very Good. 9x6x1. Signed. Gift inscription by the author. Signed by the author. Posted within 1 working day. 1st class tracked post to the UK, Airmail tracked worldwide. Robust recyclable packaging.
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