Ir al contenido

Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement Tapa blanda - 2005

de Gayle H. Gregory

Primera línea

In the dark ages when we started teaching, we were not held accountable for much of anything related to student growth and achievement.

Detalles

  • Título Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement
  • Autor Gayle H. Gregory
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 184
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Corwin Publishers
  • Fecha de publicación 2005-05-18
  • Features Bibliography, Index
  • ISBN 9780761931621 / 0761931627
  • Peso 0.87 libras (0.39 kg)
  • Dimensiones 9.9 x 6.96 x 0.55 pulgadas (25.15 x 17.68 x 1.40 cm)
  • Library of Congress subjects Individualized instruction, Mixed ability grouping in education
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2005003286
  • Dewey Decimal Code 371.394
Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.64
EUR 3.77 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Corwin. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 4.64
EUR 3.77 enviando a USA
Differentiating Instruction with Style : Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Differentiating Instruction with Style : Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.72
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Corwin Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.72
Envío gratuito a USA
Differentiating Instruction with Style : Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...

Differentiating Instruction with Style : Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

de Gayle H. Gregory

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.65
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Corwin Press, 2005. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.65
Envío gratuito a USA
Differentiating Instruction with Style : Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...

Differentiating Instruction with Style : Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

de Gayle H. Gregory

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.65
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Corwin Press, 2005. Paperback. Good. Disclaimer:Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.65
Envío gratuito a USA
Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

de Gregory, Gayle H

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.24
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Corwin, 2005-05-18. 1. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.24
Envío gratuito a USA
Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

de Gayle H. Gregory

  • Usado
  • Aceptable
Estado
Usado - Aceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
1
Librería
Artesia, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.40
EUR 2.83 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible.
Precio
EUR 11.40
EUR 2.83 enviando a USA
Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

de Gayle H. Gregory

  • Usado
  • Bien
Estado
Usado - Bien
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
1
Librería
Artesia, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.52
EUR 2.83 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Good. IMP: Used Good- Used items do not include CD-ROM, ACCESS CODE or companion materials, regardless of what is stated in item title. We ship from multiple locations. Prompt customer service.
Precio
EUR 11.52
EUR 2.83 enviando a USA
Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

de Gregory, Gayle H

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used:Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.41
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Corwin, 2005-05-18. 1. paperback. Used:Good.
Precio
EUR 15.41
Envío gratuito a USA
Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...

Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

de Gayle H. Gregory

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.69
EUR 11.89 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. A synthesis of essential research and theory combined with strategies and templates for selecting what works best for diverse learners from among all the core theories.
Precio
EUR 35.69
EUR 11.89 enviando a USA
Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum...

Differentiating Instruction With Style: Aligning Teacher and Learner Intelligences for Maximum Achievement

de Gayle H. Gregory

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780761931621 / 0761931627
Cantidad disponible
680
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.77
EUR 9.55 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; A synthesis of essential research and theory combined with strategies and templates for selecting what works best for diverse learners from among all the core theories.
Precio
EUR 41.77
EUR 9.55 enviando a USA