Ir al contenido

Customer-Driven Services Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer-Driven Services Management Tapa blanda - 2004

de S. Balachandran


Detalles

  • Título Customer-Driven Services Management
  • Autor S. Balachandran
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición 2nd
  • Páginas 316
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications Pvt. Ltd
  • Fecha de publicación 2004
  • ISBN 9780761932550 / 0761932550
  • Peso 0.88 libras (0.40 kg)
  • Dimensiones 8 x 5 x 0.65 pulgadas (20.32 x 12.70 x 1.65 cm)
  • Library of Congress subjects Customer services - India - Management
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2004004750
  • Dewey Decimal Code 658.812
Ir arriba

Más ejemplares

Customer-Driven Services Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer-Driven Services Management

de S Balachandran

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761932550 / 0761932550
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 31.89
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Sage Response, 2004. Paperback. new. BRAND NEW, Well Packed, Usually ships in 1-2 business days, Buy with confidence Excellent Quality, Service 100% Customer satisfaction guaranteed!
Precio
EUR 31.89
Envío gratuito a USA
Customer-Driven Services Management (Response Books)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer-Driven Services Management (Response Books)

de Balachandran, S

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Edición
2nd
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761932550 / 0761932550
Cantidad disponible
1
Librería
Ormond Beach, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 46.63
EUR 4.30 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
SAGE Publications Pvt. Ltd, 2004-08-15. 2nd. Paperback. Like New. SHIPS FAST WITH TRACKINGSHIPS FAST WITH TRACKING
Precio
EUR 46.63
EUR 4.30 enviando a USA
Customer-Driven Services Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer-Driven Services Management

de Balachandran, S

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761932550 / 0761932550
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 145.12
EUR 10.65 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
SAGE Publications Pvt. Ltd. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 145.12
EUR 10.65 enviando a USA