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Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry
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Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry Tapa dura - 2005 - 1st Edición

de Lee Marshall


Detalles

  • Título Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry
  • Autor Lee Marshall
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 192
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications UK, London
  • Fecha de publicación 2005-08-10
  • Features Bibliography, Index, Table of Contents
  • ISBN 9780761944904 / 0761944907
  • Peso 0.91 libras (0.41 kg)
  • Dimensiones 9.52 x 6.34 x 0.59 pulgadas (24.18 x 16.10 x 1.50 cm)
  • Library of Congress subjects Romanticism, Copyright - Music
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2004099430
  • Dewey Decimal Code 306.484
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Más ejemplares

Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry

Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry

de Lee Marshall

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761944904 / 0761944907
Cantidad disponible
960
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 206.81
EUR 9.61 enviando a USA

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; This book develops a sociological understanding of authorship and copyright, through a case study of bootlegging. Bootlegs are copies of recordings released without the permission of the rights holder. They hold a prominent position i
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