Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; This book develops a sociological understanding of authorship and copyright, through a case study of bootlegging. Bootlegs are copies of recordings released without the permission of the rights holder. They hold a prominent position i
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Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry Tapa dura - 2005 - 1st Edición
de Lee Marshall
Detalles
- Título Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry
- Autor Lee Marshall
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 192
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Sage Publications UK, London
- Fecha de publicación 2005-08-10
- Features Bibliography, Index, Table of Contents
- ISBN 9780761944904 / 0761944907
- Peso 0.91 libras (0.41 kg)
- Dimensiones 9.52 x 6.34 x 0.59 pulgadas (24.18 x 16.10 x 1.50 cm)
- Library of Congress subjects Romanticism, Copyright - Music
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2004099430
- Dewey Decimal Code 306.484
Más ejemplares
Bootlegging: Romanticism and Copyright in the Music Industry
de Lee Marshall
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780761944904 / 0761944907
- Cantidad disponible
- 960
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 206.81EUR 9.61 enviando a USA
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