Descripción:
Elsevier, 2007. Volume 11. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,900grams, ISBN:9780762314461
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Research in Consumer Behavior Tapa dura - 2007 - 1st Edición
de John F. Sherry (Editor); Russell W. Belk (Editor)
Detalles
- Título Research in Consumer Behavior
- Autor John F. Sherry (Editor); Russell W. Belk (Editor)
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 466
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Jai Press Inc.
- Fecha de publicación 2007-06-11
- ISBN 9780762314461 / 076231446X
- Peso 1.81 libras (0.82 kg)
- Dimensiones 9.21 x 6.14 x 1 pulgadas (23.39 x 15.60 x 2.54 cm)
- Dewey Decimal Code 306.3
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Research in Consumer Behavior: Consumer Culture Theory (Volume 11)
de Belk, R.W. and Sherry Jr., J.F. (eds)
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780762314461 / 076231446x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
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EUR 28.95EUR 15.29 enviando a USA
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Consumer Culture Theory, Volume 11 (Research In Consumer Behavior) (Research In Consumer Behavior) Russell Belk (Editor)
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780762314461 / 076231446x
- Cantidad disponible
- 1
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-
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Consumer Culture Theory: Vol 11
de Belk, Russell (Editor)/ Sherry, John, Jr. (Editor)
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780762314461 / 076231446X
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
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-
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Descripción:
Emerald Group Pub Ltd, 2007. Hardcover. New. 1st edition. 449 pages. 9.25x6.50x1.50 inches.
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Res in Consumer Behavior Vol 11
de R. W. Belk R. W. Russell W. Belk
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780762314461 / 076231446X
- Cantidad disponible
- 4
- Librería
-
Woodside, New York, United States
- Precio
-
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Elsevier , pp. 464 . Hardback. New.
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