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Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture Tapa blanda - 2007
de Roxanne Hovland; Joyce M. Wolburg; Eric E. Haley
Detalles
- Título Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture
- Autor Roxanne Hovland; Joyce M. Wolburg; Eric E. Haley
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición [ Edition: Repri
- Páginas 440
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge
- Fecha de publicación June 2007
- Features Bibliography, Index, Table of Contents
- ISBN 9780765615459 / 0765615452
- Peso 1.69 libras (0.77 kg)
- Dimensiones 9.87 x 7.11 x 0.91 pulgadas (25.07 x 18.06 x 2.31 cm)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2006038940
- Dewey Decimal Code 306.34
Reseñas en medios
Citas
- Reference and Research Bk News, 11/01/2007, Page 132
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de Hovland, Roxanne; Wolburg, Joyce M.; Haley, Eric E
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765615459 / 0765615452
- Cantidad disponible
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-
Cloverdale, California, United States
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- Usado
- Bien
- First
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- Edición
- 1
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765615459 / 0765615452
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- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765615459 / 0765615452
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- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765615459 / 0765615452
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de Roxanne Hovland
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- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765615459 / 0765615452
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Paperback / softback. New. Featuring a collection of articles, this title provides context for the study of advertising by exploring the historical, economic, and ideological factors that spawned the development of a consumer culture. It also contains articles that provide background for approaching the social and ethical concerns that evolve around advertising.
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- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765615459 / 0765615452
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- 9780765615459 / 0765615452
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M E Sharpe Inc, 2007. Paperback. New. 425 pages. 10.00x7.00x1.00 inches.
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