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25 Management Lessons from the Customer's Side of the Counter
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25 Management Lessons from the Customer's Side of the Counter Tapa blanda - 1996 - 1st Edición

de James Donnelly


Información de la editorial

Providing guidelines to keep customers happy, this text shows the key areas where companies must improve performance before they can improve their level of customer satisfaction. It covers what customers know about satisfying customers and what customers know about managing people and leadership.

Detalles

  • Título 25 Management Lessons from the Customer's Side of the Counter
  • Autor James Donnelly
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 214
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial McGraw-Hill Companies
  • Fecha de publicación June 1, 1996
  • ISBN 9780786310043 / 0786310049
  • Peso 0.55 libras (0.25 kg)
  • Dimensiones 7.98 x 5.38 x 0.59 pulgadas (20.27 x 13.67 x 1.50 cm)
  • Dewey Decimal Code 658.812
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25 Management Lessons From the Customer's Side of the Counter
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25 Management Lessons From the Customer's Side of the Counter

de James H. Donnell

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780786310043 / 0786310049
Cantidad disponible
1
Librería
Chester, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.46
EUR 7.04 enviando a USA

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Descripción:
McGraw-Hill, 1992. Paperback. Used: Acceptable. Close To The Customer is a sometimes shocking, often humorous look at encounters between customers and organizations. It gives 25 new ideas you can use to keep customers coming back for more. Providing guidelines to keep customers happy, this text shows the key areas where companies must improve performance before they can improve their level of customer satisfaction. It covers what customers know about satisfying customers and what customers know about managing people and leadership. Paperback - 1992 - good condition, 0-7863-1004-9 , small corner crease - - . Isbn 0786310049.
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EUR 7.04 enviando a USA
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25 Management Lessons From the Customer's Side of the Counter

de Donnell, James H

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780786310043 / 0786310049
Cantidad disponible
1
Librería
Grand Rapids, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.92
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Descripción:
McGraw-Hill, 1996-06-01. Paperback. Good. Paperback. Pages are predominantly clean and unmarked with a few instances of highlighting. Covers show moderate edge wear, corners curling.; 100% Satisfaction Guaranteed! Ships same or next business day!
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25 Management Lessons From the Customer's Side of the Counter

de James H. Donnell

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780786310043 / 0786310049
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.07
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McGraw-Hill, 1996-06-01. Paperback. Good.
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EUR 9.07
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25 Management Lessons From the Customer's Side of the Counter

de Donnell, James H

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780786310043 / 0786310049
Cantidad disponible
1
Librería
Cincinnati, Ohio, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.04
EUR 3.31 enviando a USA

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Descripción:
McGraw-Hill, 1996-06-01. Paperback. New.
Precio
EUR 22.04
EUR 3.31 enviando a USA
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de James H. Donnell

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used:Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780786310043 / 0786310049
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.94
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McGraw-Hill, 1996-06-01. 1. Paperback. Used:Good.
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EUR 35.94
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