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Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service
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Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service Tapa dura - 2001

de The Disney Institute; Theodore Kinni


Información de la editorial

Whether they are called clients, customers, constituents, or, in Disney-speak, guest, all organizations must better serve the people who purchase their products and services or risk losing them. Now, for the first time, one critical element of the methods behind the magic that is the Walt Disney World Resort-quality service-is revealed in Be Our Guest. Even before Tom Peters and Bob Waterman profiled Walt Disney World Resort in their groundbreaking book In Search of Excellence, the most popular resort destination in the world enjoyed a reputation as a company that sets the benchmark for best business practices. Be Our Guest outlines proven Disney principles and processes for helping your organization focus its vision and align its people and infrastructure into a cohesive strategy that delivers on the promise of exceptional customer service.

Detalles

  • Título Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service
  • Autor The Disney Institute; Theodore Kinni
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Edition (F
  • Páginas 208
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Disney Editions, Boston, Massachusetts, U.S.A.
  • Fecha de publicación May 1, 2001
  • ISBN 9780786853076 / 0786853077
  • Peso 0.63 libras (0.29 kg)
  • Dimensiones 7.5 x 5.25 x 0.75 pulgadas (19.05 x 13.34 x 1.91 cm)
  • Época de 01 a UP años
  • Cursos P - UP
  • Library of Congress subjects Walt Disney World (Fla.), Amusement parks - Customer services -
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 00047492
  • Dewey Decimal Code 658.812
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Be Our Guest: Perfecting the art of customer service (A Disney Institute Book)
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Be Our Guest: Perfecting the art of customer service (A Disney Institute Book)

de The Disney Institute; Eisner, Michael D

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.54
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Disney Editions, 2001-05-01. Hardcover. Good. 5x0x7.
Precio
EUR 5.54
Envío gratuito a USA
Be Our Guest: Perfecting the art of customer service (A Disney Institute Book)
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Be Our Guest: Perfecting the art of customer service (A Disney Institute Book)

de The Disney Institute; Eisner, Michael D

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
1
Librería
Memphis, Tennessee, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.54
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Disney Editions, 2001-05-01. hardcover. Acceptable. 5x0x7.
Precio
EUR 5.54
Envío gratuito a USA
Be Our Guest: Perfecting the art of customer service (A Disney Institute Book)
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Be Our Guest: Perfecting the art of customer service (A Disney Institute Book)

de The Disney Institute; Eisner, Michael D

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
1
Librería
Memphis, Tennessee, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.54
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Disney Editions, 2001-05-01. hardcover. Good. 5x0x7.
Precio
EUR 5.54
Envío gratuito a USA
Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service

Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service

de The Disney Institute; Kinni, Theodore

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
10
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.09
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Disney Editions, 2001. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.09
Envío gratuito a USA
Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service

Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service

de The Disney Institute; Kinni, Theodore

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
12
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.09
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Disney Editions, 2001. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.09
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Be Our Guest : Perfecting the Art of Customer Service
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Be Our Guest : Perfecting the Art of Customer Service

de The Disney Institute, Kinni, Theodore

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
2
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.70
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Disney Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.70
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Be Our Guest : Perfecting the Art of Customer Service
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Be Our Guest : Perfecting the Art of Customer Service

de The Disney Institute, Kinni, Theodore

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.99
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Disney Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.99
Envío gratuito a USA
Be Our Guest : Perfecting the Art of Customer Service
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Be Our Guest : Perfecting the Art of Customer Service

de The Disney Institute, Kinni, Theodore

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.99
Envío gratuito a USA

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Disney Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.99
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Be Our Guest : Perfecting the Art of Customer Service

de The Disney Institute, Kinni, Theodore

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.32
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Disney Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.32
Envío gratuito a USA
Be Our Guest: Perfecting the art of customer service (A Disney Institute Book)
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Be Our Guest: Perfecting the art of customer service (A Disney Institute Book)

de The Disney Institute; Eisner, Michael D

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786853076 / 0786853077
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.85
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Disney Editions, 2001-05-01. Hardcover. New. 5x0x7.
Precio
EUR 7.85
Envío gratuito a USA